sayang demo !

August 27, 2014

zaman gila2 dulu ;p


Assalamualaikum

 
Salam penghujung syawal =)

Kdg2 kan bila dah tua2 ni kan (mcm x sesuai lak ayat tu ;p) bila dah meningkat usia ni (sedap skit )selalu nau teringat zmn dulu.zmn budak2 dl2 ni.smp kdg2 tegelak plak gila betoi lah aku ni bleh buat mcm tu.kan? Ni suma gara2 mamat sewel ni lah antar sms smlm siap boh gmb lg,Ya Allah seyes setengah2 gmbr tu rs cam xmo ngaku plak yg tu sememangnya kita.haha ;p
 
 
Bahasa tu agak kasar kan bila baca tp mcm ni lah kami,dr dulu smp lani dah terbiasa ayat2 mcm tu,tu kira abis suwitt lah tu ;p
 
Cer bayangkan tgh mlm buta tgkap gmb pakai bj kelawar dgn pegang bunga hokayy ! bajet pegang bunga tgn lah tu,Dah ilang akal ke hapa? hahaha adoiyaii tp tu lah yg tjadi,xmo ngaku pun dah ada bukti,terpaksa & paksa kan jg lah mengaku.dah tu bg mamat senget tu plak yg snap pic..pakai smp ke tua la jd bahan gelak dia jwbnya.
 
 
t : apalah yg ada di pemikiran ms tu dgn bj yg kembang setaman tu ;p
b : menunggu si senget @ 2nd bf smbil meraung leleh air mata d tepi jln.haha
 
Yang satu ni plak baekk pnya pic dia antaq tgh dok naik kuda kat genting,siap dok peluk tiang turun naik turun naik ikut kuda tu,nk upload pun x tergamak rs nya.hahaha mmg bengong la deni.
Kuda ni lah jd sasaran,bkn 2 kali tp 3 kali beb naik kuda ni tanpa henti.
hahaha rs cam bahagia je dok ats kuda ni,korang imagine lah noh ;p
 
Cari pnya cari lah smlm gmb dia yg x elok konon boleh lah buat bahan jg kan tp suma yg dlm simpanan Ai tu bleh dkategorykan elok je,abis cemana ni dkt dia belambak2 gmb pelik2 ni.steady je gmb lama2 dia tu.haish nmpk gayanya redha je lah ;p
 
 
 
Even kdg2 rs nk tendang je deni tp dia lah jg yg ada di kala ssh sng ;p
He is the perfect friend that I could ever had ;p
 
 
Kdg2 bila ingt2 balik cam gila pun ada kann,x logik pun ye jugak.ntah apa2 lah time dl2 tu ;p
But watever is,I think zmn kanak2 + zmn remaja dulu adalah zaman plg best kot.
kann? setuju kan ;p
 

August 3, 2014

♥ celoteh setelah 2 bulan ♥


Assalamualaikum
Sob..sob..sob =(

 
Sedih oii dh kena start keja blk
Tu lah bila dah cuti lelama jadi cenggini lah
Suma malas,nk balik kulim malas.nk start kj lg lah malas.
Haish
Rs mcm nk pinjam mesin putar masa doraemon je
Putar blk ke semggu sblm raya
Hahaha sape sokong?
=)
 

Aloh..Bahagianya die ;p


Malas pnya pasal,Blog pun x berupdate
Rs mcm baru je x update.
Skali buka dah 2 bulan ko!
Yelah pikir2 puasa pun sebulan ye dak ;p

Sbnrnya xde story pun arini
Tp memandangkan terbaca komen dr CikSu tu kann
Takut la plak kang org lain xleh masuk plak sbb bersawang
Kekekeke =)
 
 
Dikesempatan yg ada ni,Ai ucapkan

 
 

Maaf salah & silap jika Ai ada terkasar bahasa,
terguris hati ketika berbicara,
tersentap tiba2..
mohon maaf dr hati seikhlasnya.
 
 
Ai mintak maap tau,terlupa trs dgn kcg teratai Ciksu ni,
tetiba masa nk blk kg tnampak kcg Ciksu.huhu
Ai pos minggu ni ye.
Sorry sgt2 tau CikSu..

 
Janji Ciksu..Ai pos mggu ni.huhu
 

 
Selamat hari raya korang
Peace!
T_____T