sayang demo !

October 21, 2012

..."Mallakhamb"....

Assalamualaikum..
Nite uols ;p

Eh,
Pernah tgk tarian tiang x?
Haha
Sorry2…just joking ok ;p
Ni bkn lah tarian tiang tp ala2 sukan tianglah
Rsnya kat Negara kita ni x de lagi sukan tu
Sukan ni dikenali sbgai  “Mallakhamb”
Yg bermaksud “gimnas tiang”
Ha..pernah dengar?
Seyes
Pestime ai tgk tebeliak bj mata wooo
Cemana eh dorang boleh wat mcm tu?
Perghh..sgt hebat hokayy!
Kalo ai lah rsnya kann
Jgn kata nk naik ats tiang tu
X smpat nk peluk tiang tu pun dah cnfirm tersembam di tiang tu
Kahkahkah
Kalo ada sapa2 rs nk uji kekuatan diri
Boleh cuba aksi atopun sukan ni ye ;p


Mallakamb ni terkenal di Negara India.
Tgk pserta dia pun dh tau kan ;p


Amcam?
Ada bran?
Kalo rs nk try,baik amik bntal peluk wat ats katil..
Cnfirm xsakit pnya lah
Haha ;p

Psst! Ada sumthing berlaku arini,malu gila weh ;p
 

27 comments:

  1. ish.tarian apa tuu.....suami saya jelez xbg tgk video nih..xttp urat...hihihihihi....dah lama xpeluk bantal..kihkih...

    ReplyDelete
  2. Errr..mmg terbeliak biji mata ni ai..!
    terernyaaaaaa..!

    nur tarik diri awal2..hahahaha.. :)

    psst..ape yg sumthing tu..? citer laaa..!hihihihi

    ReplyDelete
  3. terer kot siap boleh melintangkan badan. mesti tangan & kaki depa kuat. cik na surrender awal2 la camni. hekhek..

    ape yg malu tu? citer plisss..

    ReplyDelete
  4. mmg teror..dya terus xmasuk..haha

    ReplyDelete
  5. dulu2 aku biasa je buat aksi nih dekat pokok kelapa....tapi tak la pakai suar kecik cam tu ahahahaa...Acah Mak Labu :D

    ReplyDelete
  6. Khalish siap eksaited sesangat bila tgk aksi jatuh2 mengejut tu. Hu hu..

    ReplyDelete
  7. tak sanggup tengok.....hihihi...takut jatuh...

    ReplyDelete
  8. Ai kak M pm kat FB yek my phone number..

    ReplyDelete
  9. bunyik cam lagu arab daa..seyes cik ai mmg takpernah dengar..nnt daku google kay..da sarap ker?selamat hari senin=)

    ReplyDelete
  10. seram nk tgk..ingatkan ala2 tarian tiang la tadi..hikhik

    ReplyDelete
  11. tak leh tgklah..psst apa yg berlaku smpi malu tue

    ReplyDelete
  12. we. takut tgk bila dia berdiri kat atas tu .. apapown terbaik cuma.... hehehe

    ReplyDelete
  13. Ni apsal tetiba citer pasal tarian tiang, apa yg belaku smalam? Ceciter skit..

    →tk brani CiM nk buat camtu..hampon la,

    ReplyDelete
  14. halamak...dasyat la...tak sanggup nak wat lagu tu..hahhaha


    Ai kenape...meh cecite....

    ReplyDelete
  15. setakat panjat boleh lah.. ni nak terbalik kan diri.. huuuuuu~~

    ReplyDelete
  16. takut tgk aksi dia.... ermmm...apa yg sumthing tu? cer citer, cer citer...

    ReplyDelete
  17. as salam

    haah la aurat tu..hehe, nama tarian pun bunyik cam bhs tamil kan :)

    ReplyDelete
  18. hahahaha..ok2 setop setakat dia terbang hinggap ke tiang tu, takleh tengok lelebih..

    auch sexi teksi woooo..hahahaha.

    ReplyDelete
  19. mak oiiiiii...rasa tergeliat sekali badan den tgk tarian tu hahha!

    ReplyDelete
  20. 1st time tgok ni cik ai.. bling2 mte. hihi

    ReplyDelete
  21. tak pernah tgk pulak tarian cenggini. hihi.

    ReplyDelete
  22. ngeri tgk...dont try this at home...

    daripada mselim3

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)