sayang demo !

May 13, 2013

ini entry luahan rasa,kekeke ;p


Assalamualaikum

peace ;p


apa khabar?korang sihat? hrp2 semuanya baik2 je lah ye !

seyes rindu kat korang semua tp kblakangan ni bz ckit,pastu malas byk!haha

mood pun dh naik ke gunung kinabalu tggu  x turun2 !

tu pasal lah blog x berupdate, ingt sng ka nk turun dr gunung tu (“,)

tggi wooo  T____T


disebabkan mood yg x menentu ni kann,
jdnya entry pun ntah apa2 la kann ;p

eh korang pernah kena buatan org x?

or maybe pernah tgk kwn or sedara yg terkena ke?

Heran betul lah...Apa sbnrnya motif dorang yg buat ni ye?

Kot ye pun xpuas hati,ada cara lain lg kot selain dr bomohkan org!

x takut ke kalo mereka di bomohkan blk?

Plg penting x takut Tuhan ke?

Adoyaiii..manusia2

Rsnya stakat skrg xde lg kot yg ai dh bomohkan,

kalo dh geram sgt pun,rs mcm nk cekik2 je,nk ganyang2 je biar lumat

biar padan muka,biar rs puas.haha

tp kdg2 tu ada jugak mulut ni jahat “eh aku bomohkan baru tahu!”

kekeke tp di mulut je,x pernah smp ke hati pun ;p

ingt sng ke nk cari bomoh,dh la kena bayo duit..

baek duit tu bw g jenjalan lg best ,hati pun puas!

Kan?


Eh,tetiba terEmo  la plak.ark ark ark

Stop dulu lah,kang nti merepek lg byk lak kan

Korang gak yg pening nti.haha

Jgn menilai seseorg dr segi luaran kerana kdg2 yg buruk itu tidak di pamerkan.
Ianya nmpk cantik di luar tp busuk di dalam ;p


Psst ! ini bukan omongan kosong..
Selamat bekerja ye uols,hepi Monday blues,peace ! T_____T
 

38 comments:

  1. salam ai...akak kurang sihat ni,batuk2 lak..hehehe luahan rasa gak nih...

    penah dlm family akak,adik akak penah kena,bawa pegi darus syifa' nampak la ada benda tak sepatutnya keluar dari dada dia..serammmm

    moga ai ceria2 selalu ye..cepat sikit turun dr gunung kinabalu tu

    ReplyDelete
  2. Jgn main bomoh kelak diri sendiri kena dgn bomoh itu sendiri baru tahu. Banyak kes dah terjadi dan masuk paper lagi kan..

    ReplyDelete
  3. skrg ni mcm2,x puas hati je main bomoh.lg dasyat skrg,x puas ati je bunuh org kan..takut..

    ReplyDelete
  4. memang x suka orang yang macam ni... x takut Allah agaknya orang yang macam ni...tapi memang betul..yang kat luar tu apa yang kita nampak tu x sama dengan dalaman sebenarnya... kadang orang tu nampak cam jahat tapi hati baik sebenarnya..dan kadang2 orang tu nampak baik suci, tapi dalam hati Allah jer yang tau macam mana...

    simpang malaikat 44...moga2 dijauhkanlah oleh orang2 yang sebegini dalam hidup kita semua...

    ReplyDelete
  5. amboiiii... mood bertapa kot kat gunung kinabalu tu...kohkohkoh...manusia bangang je yg pegi jumpa bomoh nk bomoh2kan tu... saje nk tempah tiket ke neraka la kan..x ke bangang tu? huhuhu...ai jgn wat tau.. nk lps geram pun hantok2kan je kepala tu kat dinding..tp bkn kepala ai tau.. kepala org yg buat ai skt hati tu la arr.. hahahaha...

    ReplyDelete
  6. bomoh ye? ermm.. tak pernah lagi lah.. tp selalu tgk kt tv je... aku rasa mcm tak sesuai da main bomoh sekarang nih.. uhuhuhu.. bomoh byk tipu je.. puiiii.. hehehhe

    ReplyDelete
  7. YANG G BOMOH TUH KENA TGK CITER kat tb oasis tuh..yang nasir bilal khan tuh..dia ada tunjuk balasan org percaya bomoh2 n santau2 nie.huhu..

    nurulpun mood kelaut bzzz sangat ngan keje.pun betapa jugak.hahahaha.n malaspun sama banyak ngan aii.tapoi nurul malas lagi kowt

    ReplyDelete
  8. masih ada org2 y percayakan pkara khurafat ni.. kesnya.. kurang iman di dada atau fikiran melangkaui emosi

    ReplyDelete
  9. mandrem...haih...dekat ngan siam tuu....x baik main bomoh2 ni...dosa besaq.....

    ReplyDelete
  10. Biar org buat kita..jgn kita buat org.
    Tapi siapa yg kena bomoh tu ai...?
    Harap semuanya ok ye...

    Mana rumpai Nur...?
    Kekekekeh....

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Biar orang buat kita, jangan kita buat orang.. Doa dan mohon pertolongan dari Allah lagi baik dari nak mandrem2 orang ni.. Mintak simpang malaikat 44..

    ReplyDelete
  13. meh jumpa ciksu, biar ciksu bomohkan.. hihi
    relax ai.. jgn emo ye :)

    aii di sini sihat2 je.. ai di sana pe kabor pulak ?

    ReplyDelete
  14. Ntah la...kdg kdg susah nk terima dek akal dengan perbuatan sebegitu...

    ReplyDelete
  15. ehhh takmoh takmoh takmoh main bomoh. kurafat tue. geng jemah lagilah byk dugaan dan ramai yg kata kami mcm2, tapi kami tetap jer menjalani kehidupan spt biasa. biar apa org fikir pasal kami, kami tak kesah.

    perangai manusia ni pelbagai. jgn difikirkan sgt, kalau difikirkan mmg boleh bertapa kat gunung alamatnya.

    ReplyDelete
  16. saya datang sini pagi2 sbb saya rindu kamu...boleh?

    ReplyDelete
  17. huhu...tak dinafikan mmg ada ai..nthlah pelik lah org yg suka guna bomoh bagai ni....tak takut plk dorang dgn balsan tuhan kan

    ReplyDelete
  18. kisah bomoh ni mmg ada ai, penah jugak berlaku kat mak jaa sendiri ni haa...

    ReplyDelete
  19. dah la dengki satu hal,bomoh plsk..syirik..
    baiklah sedekah anak yatim duit tu pstu doalah yg baik2..insha Allah dimakbulkan, ini guna jln salah..
    kan ai

    ReplyDelete
  20. manusia sekarang nie x semua elok kak...jenis yang dengki mendengki ja ramai...ish...mohon jauh dari ganguan itu..

    ReplyDelete
  21. repekan panjang sangat..pening nak baca..eheee

    ReplyDelete
  22. aduhhh Ai....
    sabo2, suka tk bererti cinta. btul tu, CiM pown suka kt Ai, tp tk bereri CiM cintakan Ai. kuikuikui...... CiM pown sayang kat Ai, tp tk bermakna nak berkasih2 dgn ai...mcm...muahhh muahhh gituewww

    ReplyDelete
  23. Minta jauh dari simpang bomoh kan Cik Ai. Miss u :x

    ReplyDelete
  24. Cik a,i bomoh tu apa???? Hahahaha.

    Miss u so much ai :) muah! Kekeke.

    ReplyDelete
  25. :( mudahmudahan orang tu dpt hidayah hu hu..

    ReplyDelete
  26. itu la hasutan iblis...iblis tidak akan berhenti untuk menyesatkan manusia...

    ReplyDelete
  27. Nauzubillah.. semoga kita semua dijauhkan..

    miss u renjang. ;)

    ReplyDelete
  28. wooottt woootttt.....poie mano ekaou ai! ngaib sudeeeee....

    ReplyDelete
  29. H ada ramai jugak kawan2 perempuan yg dah kahwin, pastu kena buatan orang..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaha H kan hantu Nur :)
      tu lah dia tahu,teruk3 (",)

      Delete
  30. cik aii..ke mana kamu haa.
    terbang lagi ke :)

    jom join, nak:)

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/jom-join-giveaway-ke-2-by-jaakechik.html

    ReplyDelete
  31. hyeee cik aiiii..windu kt ampa la..hehee sihat ke??sori noh lama xtya khabaq kawan²..hehee

    ReplyDelete
  32. hye cik aini!!!!! lama kak intan x singgah sini..:))

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)