sayang demo !

February 26, 2014

WW ~ Que Sera


Assalamualaikum

 
 

Korang pernah dgr lagu ni?
Ai suka!
X tahu kenapa tp lagu ni cukup menyenangkan
Bila sedih,bila kehilangan,bila dah xde keyakinan!
Cukup utk mbuatkan semangat yg hilang kembali dtg ;p
Dulu,kini  selamanya
=)
 

Selamat bkerja korang ;p
Jom kita kerja dgn penuh semangat!
Chaiyok2..
T_______T

14 comments:

  1. morning.. lagu ni sukaaaa..

    que sera, sera..
    whatever will be will be..
    the future's not ours to see..
    que sera, sera..
    what will be, will be..

    selamat bekerja twin! :)

    ReplyDelete
  2. suka dgr..
    dgr time kita tgk stress lg best kan

    ReplyDelete
  3. lagu zsaman kem motivasi sekolah2 dulu ni, hehehehe

    ReplyDelete
  4. mcm pernah je dgr.tp ingat ingt lupa la.
    ai.. nak tau dak sbb pa byk up entry makanan. sbb tuan blog kering idea.hahaa. bosan, masak je la. itu je yg boleh pong.walaupon bnda simple kan.. layan je la.muahaaaa..

    ReplyDelete
  5. Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  6. ehh... lagu nih..!! i like too la ai... deqla baca tajuk entri pun terus ternyanyi lagu ni tau... ingatan masih kuat pd lagu ni.. hihihi...

    ReplyDelete
  7. Dah lamer xdgr lgu nie...ceria jerr kan lagu nie...

    ReplyDelete
  8. nurul kalau kerja mest nak dengar lagu..bosan kerja takdok lagu..merah sihat sepenuhnya??sofialah yang operate ritu..hehe dah okdah dia

    ReplyDelete
  9. first time dgr lagu ni. bestlah lagu ni. jom nyanyi sama2 :)

    ReplyDelete
  10. lagu zaman sekolah dulu...miss those memories.. :)

    ReplyDelete
  11. arghh tak dapat dgr lgu apa la tu.hehe

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)