sayang demo !

April 20, 2012

coklat oh coklat

Assalamualaikum J
Pagi uols,sihat suma hndaknya ye =p

Ai jln2 ke lgkw br2 ni
Itu yg 4 ari sunyi sepi tu =p

Uols mkn coklat?
Suka?
Favourite eh?
Mesti nk tekeluar bj mata kalo tgk coklat byk cenggini
Xtahu nk pilih yg mn kan
Ai pun x tahu nk bl apa tuk kwn
So pikir2 bl coklat je lah
Tgk dh byk mcm ni
Naik juling mata xtahu nk pilih yg mn plak **haha

                           ha c...kit kat besa gedabak rm 5.50 ja


                    pilih pnya pilih,last2 yg ni lah ai beli srg 1 btl tuk kwn2,
                              dlm dia ada raisin,hazelnut & almond =p

                         ini pun ai bl gak tp yg jenis kisses,sodap!


                rs mcm nk bl suma,nk rs suma tp xdak duit la plak byk2..hehe

           yg kotak colour kuning & merah tu ai bl dkat boss..bodek ckit.haha

             yg ni comel ja kan,kecik ja,ai beli tp syg nk makan =p

Pstt…sgt rugi kalo g sna x bl coklat kann,erkk..yg diet tu tolak tepi sat..hahaha

17 comments:

  1. aiyok.. cedapnya coklat... kat sini beli stu jelah..

    ReplyDelete
  2. suka cekelat!!! ada belikan utk deqla x??? ngeee

    ReplyDelete
  3. byknyaaaaaa...!
    bestnya pi sana...

    patut myepi...pi langkawi rupanya...
    cik nur sihat.. :)
    ai sihat..?

    ReplyDelete
  4. @aku HaniAsyira
    mmg sodap...nak ke?hehe

    @@ deqla manjew
    kalo nk meh la sni deqla..ada lg ai simpan ni =p

    ReplyDelete
  5. @Cik Nur
    a'ah..byk smp juling mata.hahaha

    ai sihat cuma batuk ckit2.
    kena angin laut kot ciknur =p

    ReplyDelete
  6. wahh coklat kat langkawi mmg haven. singgah kedai coklat rs xnak blk je. huhu.. sy suka Daim. kalau kwn blk langkawi mesti pesan byk2 kt dia. :)

    ReplyDelete
  7. (pengsan) hehe. gile coklatttttt ni! ;)

    ReplyDelete
  8. waaa...byk nyer coklat...murah2 pulak tu...cis...jeles!

    ReplyDelete
  9. cik ai utk dya tak ada ke??hihi

    ReplyDelete
  10. ayokkkkkkk!!!! bab kit kat tu yang tak tahan tu...aaarrrrrrhhhhh!!! dah la beso murah lak tu,kalau beli kat esso ni,yang kecik tu pun dah rm2.50.


    huh!! tak boleh jadi ni..insyaallah nak g gak..hihihi

    ReplyDelete
  11. hahaha...sila jgn jeles ye suma =p
    sapa yg nak coklat meh la singgah sni..cnfirm ai bg.hahaha

    jgn lupa g sna ye,leh shoping2 coklat =p

    ReplyDelete
  12. waaaaaaaaaa. jauh nye nak singgah amek coklat. ;)

    ReplyDelete
  13. La Ai mai Langkawi ka masa ni..ruginya..masa ni M tak kenai Ai lagi rasanya...kl tak mesti bleh jumpa..

    ReplyDelete
  14. @Si Matatajam
    a'ah..tu la kan,kalo x mesti dah jumpa ngan M kan :)

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)