sayang demo !

April 25, 2012

mata hantu =p

Assalamualaikum J
Wah...2 days to go.hahaha

Ermm
Mood nk kj sbnrnya dh x bapa nk ada nih
Bdn je kat sni
Otak dh melayang2 ni ha
Sabo2..x ke mana kapal tu
Abis sgt esok lusa dia dtg blk J

                         Si kakak yg teruja nk usik si adik dgn mata hantu

                             Ha tgk..last2 si adik pun nk wat jgk,
                   sanggup tahan smp tepusing2 janji bleh wat mcm tu =p


Eh uols pernah main usik2 wat mata mcm ni?
Smlm tgh smbg2 tgk ank buah main usik2 kat kg
Trs tingt zmn dulu2 mmg selalu wat mcm ni kann
Siap berair lah mata kalo x jd
Lg x jd wat lagi..pastu wat lg smp la jd J
Kan..kann

Pstt..kdg2 bila tgk bdk2 skrg main rs cam nk join je kan tp kalo main lompat getah tu sesuai ke kita nk lompat skali.hahaha

16 comments:

  1. Saya sampai sekarang x reti buat mata hantu cam tu heheheee

    ReplyDelete
  2. dulu selalulah buat..sekarang ni boleh lagi ke buat..hihihihi

    jap nak try..

    ReplyDelete
  3. dulu slalu usik adik bt mata cmtu..skrg pn bole lagi ne tpi agak liat sikit..hihi

    ReplyDelete
  4. dulu sampai sekarang, mmg tak reti nak buat camtu.. dh fed up dh...^^

    ReplyDelete
  5. eeeiii... deqla tkt tgk mata cam tu... nk wat lgsg la x reti...dah mcm isi kerang jew tgk...hihi

    ReplyDelete
  6. amboi menghitung hari nampak. jeles lah cik ai nak naik kapal. :)
    ms skolah rendah budak laki suka usik2 camtu. tak sakit ke wat mata camtu ek?

    ReplyDelete
  7. hehe..dulu selalu main, tp saya tgk je lah..sampai skang tak reti lah nak buat..cam pedih je~~

    ReplyDelete
  8. tak reti buattttttt. huhu. kalau dapat buat pun, tunduk je. kalau angkat kepala nnt, kelopak tu jatuh mcm bese balik. :)

    ReplyDelete
  9. hahha dulu suka buat mata gitu ngan adik2..ntah kenapa tapi cam best aje dulu...cehhh...kahakahkh XD

    ReplyDelete
  10. hahahaha...kecik2 dulu memang suka wat camtu.rindu betul zaman kanak2 dulu kan.hmmmm

    ReplyDelete
  11. dulu time kecik ade gak wat. tp skrng da tak boleh laaa .

    ReplyDelete
  12. Hehe...tk reti la wat mcm tu...dulu kecik2 diorg cakap kalu wat cm tu sampai ada ayam berkokok nanti tk leh jadi mata yg asal...huhu...takut je nk wat mase tu...

    ReplyDelete
  13. Ha ha teringat masa budak2 dulu..selalu main mata hantu camni..

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)