sayang demo !

January 10, 2012

kenapa sbuk nk jg tepi kain org?

hai assalamualaikum =)
gud morning =p


ermmm
rs cam takut x tgk entry ari ni?
hehehe
bkn apa teringat smlm ada satu insiden jiran kat umah
wah3x
bkn main marah lg "si gadis" tu
ingt kan marah kat mama dia ke,abah dia ke or adik bradik dia lah kan.
so ai pun nyibuk2 lah tanya
nape tu?
then mama dia pun cite
rupenya marah kat org yg dia x kenal pun
sbb tegur dia pakai seluor pendek
hahaha
mesti org tu "pak aji" kan?
siap ckap "masyaAllah"...x baek org pompuan pakai cenggitu
"pak aji" tu cakap lg
org pompuan kalo pakaian nya tejaga
mesti nmpk cantik
kalo dh cantik lg betambah cantik!
hahahaha
nasib ko lah
yg ko p beli ns lemak pakai cenggitu sapa suroh?
ishh2

rsnya lps ni x pakai dh kot =)
kalo nk pakai gak
pakai kat dlm umah dah =)

6 comments:

  1. Entri yang ni akak no komen cuma mampu tersenyum je..ngeeeeee..


    btw..thanks sesangat ye comel coz sudi follow akak..sayang comel*ohok telabehh sudah*hahaha..LOL.

    rerajin singgah blog daif akak tu ye.ihik..

    akak follow sini juga..;-D
    salam persahabatan.

    ReplyDelete
  2. klo pak aji oke lagi cik lavender's,, tah2 laki menggatal saje je perli camtuh,, tu yang mengamuk,,haha.. :X

    ReplyDelete
  3. Arina Shamsul @ same2.comell ke kak?hahaha opsss terlebih sudaa =)

    akuamir @ a'ahkan.ntah2 laki tu minat kat dia x?nk wat calon bini tu yg kena tegur tu =p

    ReplyDelete
  4. salam, sy tag awk utk contest bff forever. kalau sng join lah k.:-)

    ReplyDelete
  5. tgelak je baca entry ni..hehe
    love ur blog :)

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)