sayang demo !

February 25, 2013

friends !



Assalamualaikum
Salam ceria uols ;p



Tgk..wpun Sizuka srg je pompuan tp tetap boleh masuk geng kan.haha


Doraemon comel. Nobita lembik. Sizuka cantik. Sunio sengau.Giant jahat.


Tapi mereka tetap kawan. Rupa tak penting kan. Hati lagi penting


Saya ada ramai kawan,kawan sepermainan,kawan sek,kawan sekampung,kawan sekerja,kawan blogers dan mereka adalah org2 yg berlainan yg menceriakan hidup saya dgn 1001 characters !
Luv u olss =)


Psst ! hidup sgt x bermakna tanpa KAWAN di sisi kan !


44 comments:

  1. Salam cik aini! love u tooo...muahks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmmuahhh..kat cik aii ;)

      Dpt tak..hihi

      yg penting ikhlas utk berkawan

      Delete
  2. Sayang Cik Ai dua kali... (^_^)V

    ReplyDelete
  3. ai, ko salah sorang penyeri hidupku ,saaayang ai :) -hug-

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh
      sayang mama jugakk! big hug to mama =)

      Delete
  4. me too.. love u 4ever & ever my renjang. ~big hug~

    ReplyDelete
    Replies
    1. of coz u too my sweetheart Renjong :)
      luv u ketat2 n sendat :)

      Delete
  5. Me love u not, but WE love yuuuuuuuo... hehhehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe pndai mama Jj :)
      big hug for Jelita also.muahhhh

      Delete
    2. Sweet talker is my middle name ;) hahaha percayo la.

      Delete
  6. salam cik aini.
    Terima kasih atas lawatan cik aini.

    ReplyDelete
  7. cik ai kategori kwn blogger deqla merakap sahabat di realiti jugak tauu.. antara sahabat terbaik penah deqla kenal! syg ai..mmuahhh kat pp..(melekat lipstik kat pp.. kekekeke)

    psstt.. doraemon(momon) kucing deqla tu lagi comey laaa.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. antara yg terbaek eh?
      wahh terharunya..syg si kecik comel ni tau.abis dh pp gebu ni lekat lipstik.haha luv u too Deqla.muah muahh

      yolah..momon dia la jugak yg comel.uwekk

      Delete
  8. setuju...xkisah siapa kwn kita..
    jnji hati puerlu baik maa !
    iove & syg ai ketat2 taw...ummuahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul3x..
      syg Nyue ketat2,sendat2 & padat2,muahhh =)

      Delete
  9. he he he betul tu !

    ReplyDelete
  10. Setuju sesangat Ai...tanpa kawan sunyi ja dunia dahku ni...

    ReplyDelete
  11. hai akak, solehah pun sayang akak sangat2. Mwahhhxxx!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh
      sampai spelling muaaah pun dh Mwahhxxx kan,sama mcm Nur ni,typo! hahaha
      syg Solehah jugak :)

      Delete
  12. saya kawan blogger ai..tapi boleh jugak jadi kawan baik ai kan kan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..kan..
      dah terbukti kan,dgn suara yg perasan merdu tu kan..hahaha mama Lela dgn ini ai accepted!

      Delete
  13. tanpa kwn sememangnya sunyi kan..sronok bila de kwn..tringat ms kecik2 dulu..klo gaduh tu ske sebut ayat ni, "x nak kawan kt awak lagi". pastu menangis la..report kat mak n abah..kelakar..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah zamn bebudak kan..
      pastu gaduh smp jeling2 2 3 ari kan.ngeeeee

      Delete
  14. saya tak ramai sangat kawan rapat..huhu~~ :(

    ReplyDelete
  15. saya suka main tak kawan tak kawan..:D

    ReplyDelete
  16. heheeee....

    tetiba rindu nk tgk citer Doraemon...=))

    ReplyDelete
  17. betul tue rupa tak penting kan..ai pun kawan MV juga

    ReplyDelete
  18. sikuza kat sini ala ala jagau la dlm geng kite. hihihi.

    ReplyDelete
  19. *sizuka. hahahahahahahaha. typo!

    ReplyDelete
  20. x sanggup bayang hidup keseorangan..

    ReplyDelete
  21. love u 2 3 4 5 6 7 8 9 cukup x ai kehkehkeh

    ReplyDelete
  22. tak suka nobita suka gunakan doremon.jahat!

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)