sayang demo !

September 3, 2013

buruknya perangai =)

Assalamualaikum
Hi uols  ;p

Pssst..korang kann,kann..korang pernah x..
Tjumpa or tserempak dgn sesapa then korang buat2 x nmpk?
Hahahaha pernah x?mesti pernah kann.kekeke jahat kan ;p
2 3 ari lps ms ari kita merdeka tu,Ai  ke klinik amik ubat
Ms balik tu singgah la kejap dkt bank nk transfer duit keta
Muka org demam ni tahu2 je lah kann,mn nk ada cerianya
Dgn sembapnya br bgn tdo,dgn tudungnya Ai biar lepas mcm tu je,
xdenya nk pakai bedak2 bagai,xde dah nk pin2 kemas lagi dah
Baju pun Ai hentam je pakai yg mn ada kat luar tu
X payah dah nk sibuk2 ion lg,Lantak lah nk ke klinik je pun kann
Tgh2 dok beratur nk masukkan duit tu tetiba..
Ternampak la kwn Ai ni,dlm hati ms tu ,“Alamak..mamat ni lak“!
Trs mata tgk mesin ATM x pandang ke lain dah
“Jgn la mamat ni perasan aku,dah la muka toya je ni,hadoiiii“
Makanya tekeras lah Ai tgk ke mesin ATM tu
X sanggup kot nk hadap sembang dgn Dia yg dah lama x pnh jumpa
Tetiba je skali jumpa muka serabai plak,hohoho 
ms Ai tgh transfer,nmpak dia bjalan kuar,Fuhhhh,lega!!!
See,Ai boleh nmpk dr ekor mata wpun tgh transfer hokayy,hahaha
Selamat dunia akhirat!

Ai putih sebab pucat demam actualy ;p
Bumper tekeluar pun jd bahan bukti,Mentang lah keta Ai tu lps langgar kambing !
Ni kalo Dia tahu url blog Ai nih,sumpah Ai x buat entry nih.hahaha
 

Erkkkk
Trs terhenti,x jadi nk kuar takut dia masih ada kat luar
5 min Ai tggu kat dlm bank tu siap pura2 nk tekan duit lg
Bukan apa,x bersedia sbnrnya nk jumpa dlm keadaan mcm tu
X bersedia nk berborak dgn suara yg mcm itik pulang ptg tu ,hehehe
Kalo sekadar kwn2 tmp kj xde masalah kot
Tp bila dgn org yg cuma sekali sekala sj bjumpa
Dan tetiba terjumpa dlm keadaan mcm tu
Lahai sgt lah x selesa!
Smp ke sudah Ai x ngaku yg dia nmpk tu Ai
Wpun bukti dia kukuh yg dia nmpk tu sememangnya Ai
X kira..Ai xnak jugak ngaku..kahkahkah
Boleh mcm tu?

**pernah byk kali tnmpk kwn2 sek dgn anak2 dorang tgh soping2,trs Ai pusing ke lain dgn harapan dorang x nmpk,rs segan lah kang nmpk x tegur kata sombong kan,kalo tegur mesti byk tanya,tau lah kan soalan lazim tu mesti hado pnya lah,kekeke teruk betul lah kan..korang mcm Ai juga ke?ngeeeeee

Alhamdulillah,demam dah beransur hilang
Tima kasih kpd yg mendoakan ;p
Peace
T______T

34 comments:

  1. Replies
    1. see..hilang sana, sini mari..hahahaha

      siapa yg tak pernah lari dari kawan tipulah tu..
      nur baru minggu lepas, dia nak naik tangga..nur nak turun tgga..bila bselisih je, nur buat2 toleh ke lain..

      bukan sombong, tapi biasalah nak lari dari soalan cepuk cemas..hahaha

      Delete
    2. hahaha kemain lagi ayat dia na,lempang nak?

      ni lagi teruk dr Ai nih,dah hampir selisih bahu dah tu,kahkahkah spesis takut jawab soklan cemas lah tu,hahahaha

      Delete
    3. Jgn lempang Nur, tapi lempang org sana..
      Baru syokk...xcukup tangan, Nur boleh bantu..
      Hahahahahah...

      :p

      Delete
    4. kehkehkeh
      statement berani mati weiiiii :)

      :p

      Delete
  2. ekekeke...tpi klu setakat jmpa serabai sebab xshat xpe kot....t6pi klu jmpa org yg byk sgt soklannye...kdg kdg terpaksa avoid juga...xmo timbul tidak senang hati kan...

    ReplyDelete
  3. dan2 tak ngaku dah terang lagi bersuluh..ehh.. hahaha.. auwwww.. putih & cantik.. hikhik..

    dah biasa tu.. mata ni mmg slalu alert kalo kluar mana2.. ternampak je cepat2 nyorok.. xkira la kawan ke cikgu ke sedara ke jiran ke.. hekhek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha xmo gak ngaku!
      ayat tu mcm x sesuai je,mata dah kabur gamaknya mamat tu,ark ark ark

      eh,hagak lah nak nyorok dr jiran,kang dia nmpk x pasal je kena sekeh,kalo Cikna nyorok dr Ai,tau lah Ai nk wat apa..hihihih

      Delete
  4. haha kcian Ai. Solehah nmpk la ayat tu "Putihnya awak" Cantik.

    Kan?hehe :)

    ReplyDelete
  5. Yayy Alhamdulillah dah sembuh. Ahaha punya macam tu skali terkaku. I pernah jugak berselisih bahu dengan someone yang I kurang gemar, jalan teruss jer buat bodo hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah dah bole g banglo mama Jj ni :)
      kalo yg mmg kurang gemar tu xpyh tggu selisih dah,dr jauh lg dah tgk ke lain,x pun kasi jelingan skit.hahahaha

      Delete
  6. Selalu jugak wat macam Ai.. Nak2 lagi kwn kita du mmg dah lama giler tak jumpa.. Duk kat sebelah pun boleh wat2 cbuk bersembang kengkonon tak perasan.. Kehkehkeh..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kan..kan, ms tu kalo boleh nk tutup je muka kan Mieza :)

      Delete
  7. hahahahahhhaha.. kelakar la ai ni.. degil gak tu xmo ngaku tu dia.. padahal kwn ai dah siap puji tu..putih..cantik.. tp dah dia nmpk nape dia xmo tegor eh? dia sendiri blur2 kot, betul ke ai betul ke ai..hihihi.. deqla pun baru2 ni terjumpa membe sekolah tau.. member yg deqla mmg x berkenan dgn prangai dia yg velagak diva tu.. sejak skolah prangai mcm tu smpai la kat fb pun dia dok mcm tu gak.. bkn nk kata deqla ni cantik sgt pun.. tp serius dia tu dah la x lawa, prangai huduh pulak...hahaha.. tu dia ngutuk kaw2..hahahaha.. mmg masa tu deqla buat2 x nmpk..pndg lain.. time tu dgn hubby..dia pun sama gak buat2 x nmpk.. sbb hubby nmpk muka dia dok tenong deqla.. huhh.. sgt poyo.. hrp deqla tegor dia dulu la tu.. jgn hrp! ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb puji tu rs cam perli je Deqla..tau la muka serabai masa tu.kohkohkoh
      hahaha Deqla lg teruk dr Ai..siap kutuk dia huduh.muahaha dan lg asben Deqla dok perati dia na..eh cer remove je dia dr fb..poyo je.hahaha tudiaaa

      Delete
  8. mmg ai putih gebu pun pe rahsia kah kah kah dan lagi tuh

    eh wani pn sama jer kekadang klu jmpa kwn lama mintak2 la die xnampak aku hahaha...kdg2 segan nk smbg sbb terlampau lama xjumpa ngeh3..buruk peghangai kiter kan hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..dan lg tuh.nk kena ni :p

      segan kan Waniey..xtau nk sembang apa.satg lawan senyum ja :)

      Delete
  9. heheh...pernah jugak macam tu..bukan sombong ke ape..tapi segan kan kan...heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong mama Lela.kita sama,pemalu kan..kan.hahhaha

      Delete
  10. hihi.. lya pon pnh alami situasi ni.
    kdg2 bjumpa dlm keadaan x bsedia kan..

    ReplyDelete
  11. sama la dgn yumida ni cik ai
    klo terserempak dgn kwn lama..yumida pulak yg sembunyikan diir
    entah la..tetibe rs segan..bukan sombong tau..takut diorg byk tanye itu ini

    alhamdulillah..moga cik ai sentiasa sihat walafiat lepas ni

    ReplyDelete
  12. akak pun sama..lariii juga kalau time tak bersedia

    ReplyDelete
  13. amboi..hahaha..tapi MV pun sama juga macam ai..hehehe..**oh ya madu tue mmg berfriend kat FB pun..sebab tue kakak MV tegur

    ReplyDelete
  14. lagi2 kalau nampak bopren lame...cepat2 ar nyorok tepi peti ATM...haha...dan2 je kan...hahaha

    ReplyDelete
  15. heheheee...kelakar tau ai ni..=)

    Tapi mmg best la situasi tu...hehee...
    x tahan dia cakap kain warna hitam, tak nak ngaku lagik..ehehehe..=)))

    ReplyDelete
  16. Siap mention bumper terkeluar lgi tu.. :)

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah dah baik dah demam..
    lucu pulak baca kisah ai..
    ihiks :)

    ReplyDelete
  18. Walaupun penuh ngan bukti kukuh tetap tak ngaku yek Ai..ha ha dasat na hang Ai..ha ha ha ha...Alahai, Ai pun demam gak yek...

    ReplyDelete
  19. new blog, new segmen! ^^ Jemput join --> http://mrsexotic.blogspot.com/2013/09/segmen-hi-there.html

    ReplyDelete
  20. haha dah kantoi...
    alah Ai....jawab jer lah soalan lazim dgn jawapan lazim. ni nak nyorok2 bagai wtpe.

    CiM kalau jumpa kawan lama, mak aihhhhh seronok bagai. msti tegurlah, walau tak ingat nama, nnti2 ingat laaa. yg penting soalan lazim wajib tany "ada pesbuk tkkkkkkk??"

    ReplyDelete
  21. Akak pun pernah lari kikiki...malas...nanti banyak tanya...

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)