sayang demo !

September 29, 2013

♥ eh,menjadi lah (",) ♥

Assalamualaikum
Hi peeps! (“,)

Baru2 ni Ai jenjalan ke umah kawan di Bandar Baru
Dah dia asyik tepon je tnya bila nk mai?bila nk mai?
So cuti 3 ari tu ni Ai abiskan masa kat sana
Kalo pegi satu ari je kena marah,kena tdo 2 3 ari
Sbb tu lah tggu smp dorang bising2 baru Ai pegi
=)

Psst ! sbnrnya kan Ai malas nk pegi sana tu ada sebab
Sbb kat sana nti kena mkn smp pengsan.kah3
Pagi mkn,tgh hari mkn,ptg mkn,nti mlm kena mkn lg
Xnak mkn kena marah pulak tu,siap warning mai sini xmo diet2!
Dorang xpelah kecik2,abis Ai yg besar ni camna..Adoyaiiii
X ke bertambah besar ? haishh runsing makk nakkk ;p
=)

Eh,jgn x caya 3 ari Ai kat sana sgt2 berbaloii weiii
Trs pandai buat Apom gula hanguss daaaaa
Dasyattt nih,seumur hidup x pernah buat kueh ;p
Kalo dah pes time pun bjaya cenggini,apatah lg pcubaan strusnya ye dak?
Hahaha puiiii ;p
Sj nk kasi korang muntah ckit,Nak tgk x?Nak?nak?
Hasil percubaan pertama dr chef Aini ;p
Oh lalla..


 
Bismillah..moga2 jadik **doa dlm hati ms ni ;p


V
V
V
V
V

Ohyeayy !!



Ms ni suma org excited nk tgk jadi ke x,maklum lah kalo x jd bole jd bahan jap lg kan.haha..Trs Ai tempik “yes2,jadik2!
 


V
V
V
V
V


Jeng..jeng..jeng
Sedia utk di “ngap” !



Kasi closeup skit lah, wahhh gebunya ^_^


Eh,korang mesti x pandai buat kan,kann..
hahahaha >> stetment minta penampor ;p

Peace!
T________T

41 comments:

  1. Hadoi...makan sampai pengsan x tahan
    yela aini, kalo org ajak makan, kita tak nak...mmg x sampai hati tau..
    Jadi makan jela...tembam sekejao je...pastu dietla balik...eheheheheee

    Kan....permulaan yg baik...
    mesti dah teruja nak cuba buat kek lain..kan kan kan...=)
    caiyokkkkkkkkkkk....=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalahnya tang nk turunkan blk tu..aduhaiii bkn kj mudah tu AA tmbh2 tang pp tu :)

      aha trs semangat ni.rs best plak main masak2 ni.hahaha

      Delete
  2. owhh I tak pernah buat benda ni, mmg tak pandai. Ai sangat eksen kan, baru sekali buat menjadi, mmg minta penampor :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..eksen gila kan mama JJ.hahaha ni kalo kena buat lg skali kang ntah2 dah jd kueh lain ni.hak hak hak

      Delete
  3. hikhik.. kiranya seblm p sana kena kosongkan perot la.. sbb nak kena paksa mkn puas2.. ye dak..? kohkoh.. wahhh gebu gebas la nmpk apom tu... seksis... terliur tgk.. kehkehkeh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha..tepat skali!
      2 ari sblm dah kena kosongkan perut Deqla..pas blk kena diet seminggu.hahhaha

      Delete
  4. ai buat tang susun2 bekas tu je kan? kan? kan? baik ngaku cepat ai.. cikna tak dapat terima hakikat ni kalau ai yang buat dari awal sampai akhir.. seriusss.. hahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha woiii ni bkn minta penampor ni tp mmg nk kena tampor.kekeke Ai pun x pcaya sbnrnya tp tu lah..muhun cikna pcaya kan kehebatan yg Ai ada..siye!muahahaha

      Delete
    2. hahaha.. cikna percaya la.. tu statement jeles namanya.. kakaka.. ingat nak buat kakak ipar tapi dua2 abang da kawen.. arghhhh..

      Delete
    3. Xpe cikna, untuk membuktikannya...tahun depan kita suh ai buatkan untuk kita pulak..baru kita boleh percaya...!

      kahkahkahkahkah,.

      Delete
    4. setuju nur.. cadangan nur terbaek lah.. thumbs up! :)

      Delete
    5. hahahaha..spekulasi nk mnjatuhkan Ai ni nmpknya..hahaha larikkkkk

      Delete
    6. Mana mau larikkk haaa..!
      Hahahah

      Delete
    7. aku setuju jugak ngan cadangan Nur tu ekekekeeee

      Delete
  5. biarlah ai buat ke tolong atur saja ker...janji hasil dia mmg mengngagumkan kan...akak belom cuba..lg...ada je halangannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan akak kan...akak je yg memahami tau :)

      Delete
  6. wah2 pandainya...cer kongsi resepi nya ai..MV nak cuba gak

    ReplyDelete
  7. wah tingginye cik ai
    mcm banglo 10 tingkat
    gebunyeeeeee..nak rasa gak..jeles i tau
    Jemput join & menangi hadiah bernilai RM550
    Giveaway Butik Comel Collection

    ReplyDelete
  8. wahhh cantiknya rupa kuihtuh..aii poslah ke deqla n nurul kat pjayani

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdan nk smp abg posmen dan rembat cemana Nurul =)

      Delete
  9. Tak penah buatttttttt -_-

    Alaaa, tu tgk guna pengukus. Lately ni frusttttt je sbb tereksaited nak try wat macam2 kek la apam la tp sumenye kena kukus. Dah la takde pengukus. Berangan gak nak try guna alternatif laen. Letak tutup periuk atas kuali yg diisi air? Pastu tutup kuali tu, boleh ke? Hehe. Tp dah takde pengukus tu mmg terus malas nak wat laa. Simpan je la angan2 nak wat kek selagi takde pengukus :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole ka Liya..Ai pun xtau sgt bab2 masak ni kang letak tudung periuk jd cam lain plak.eh baik pakai periuk kukis je lah.hahhaah

      Delete
  10. alahai rajinnya ai..nk rsa skt blh..mnjadi plk tu.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. menjadi tu sbb ada insan lain di sebaliknya Ayu.hahha

      Delete
  11. chehhhh....siap bakow2 kita plak kata takmpandai buat eahhhh?!

    **mintak ckit

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaa..sj ja nk bakowww hati CIM..panas tak? kekeke

      Delete
  12. aii kelakar laa..makan sampai pengsan tu dasat tuu..haha
    memang betul ai cakap,cendol bukan reti buat ni,tak pernah buat pun.mak je yang buat.btw,tahniah la ye berjaya,makan la apam mung tu sampai pengsan boh!! hahaha

    ReplyDelete
  13. kfieda buat selalu je bantat..huhuhu

    ReplyDelete
  14. sedapnya,,hehe dya xpernah buat lagi kuih tu

    ReplyDelete
  15. amboi pandai ai buat....menjadi..untung sapa amik jd isteri nih hihihihi

    ReplyDelete
  16. Mane aci makan sorang! Ate, kongsi2ler resepi.. =)

    Psssst! Memang tak pandai pun nak buat ni.. Kahkahkah! Syyy! Diam2 suda.. Lalalalala..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  17. dh lulus dh ni cik ai. boleh kawen dh. hehehe.

    ReplyDelete
  18. mesti ada orng tu dah rase bertaring semacam je kan...kengkonon kek dye menjadi...haha...hokey! bagi la tahniah sikit diatas kejayaan mereka....tetttttttt...hehe

    ReplyDelete
  19. Bangga la tu dah pandai buat kueh apam....sya pon tak pandai buat...huhuu..lagi hebat ni dari org yg dah kawin ni...kikih..kalah la i....huhuuu

    ReplyDelete
  20. tak pernah buat & tak reti buat..nmpak sedaplah cik ai~

    ReplyDelete
  21. Rasa cam nak buat Tp tak jadi2 lg akak ni T.T

    ReplyDelete
  22. yeay berjaya juga utk 1st trial kan.
    resepi please.. bole la, bole la.. hihi

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)