sayang demo !

September 13, 2013

jumaat dtg lagi ~ semuanya bersebab

Assalamualaikum
Jumaat dtg lg utk kesekian kalinya ;p

Cepat sggh ms berlalu
Rs mcm br semlm je update entry jumaat
Pejam celik pejam celik dah jumaat lg kann
Jom sama2 muhasabah diri di hari jumaat yg mulia


Sabar itu kunci kekuatan ;p


So..jgn ditnya kenapa saya x kawin lagi ;p



Kann..itu suma Rahsia Allah,kerja Allah
Jodoh,pertemuan,ajal,maut,rezeki,
suma tu ketentuan Allah
kita sbgai hambanya hnya perlu brusaha,berdoa & btawakal
in shaa Allah

salam jumaat buat semua!
peace!
T_____T

15 comments:

  1. setuju tuan penasihat.. 25 persen..! errkk tetibe...hihi...sape2 yg dok cuk tanya lagi, cepuk je ai! kohkohkohkoh..salam jumaat ai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh... cuk tu bkn bucuk ye.. hihi.. cuk tu cbuk.. tertinggal huruf b tadi..;p

      Delete
  2. Setuju,dgn cik ai..munasabah diri sekejap! terkedu dgn ayat tuu.."sekuat apa kita setia, selama mne kita menunggu..."
    sedeyyy... so jgn tnye knape nyue pon xkawin ag...muahhhh

    ReplyDelete
  3. betul tu.. semuanya rahsia Allah..

    ReplyDelete
  4. semuanya rahsia DIA, kalau tak ada rahsia tak mencabarlah hidupkan... :)

    ReplyDelete
  5. ohhh jangan ditanya cikna juga.. suka entri twin harini.. positif.. thumbs up!

    salam Jumaat Renjang.. ;)

    ReplyDelete
  6. owh....ok...
    tak tanya dah..tgg kad jemputan jer

    ReplyDelete
  7. ye saya tak tanye kan kankan..hehehe..betui la tu ai..tu semua kan rahsia Allah..:)

    ReplyDelete
  8. okayyy.... CiM takkan tanya apa2,,, hihihi.

    Ai sihat? yuk jalan2 jb ((jeles tengok Ai jumpa Chic Na & Che Nur))

    ReplyDelete
  9. noe nak tanya ni...dah....hehehe...x per la...lain kali la noe tanya...hehehe..jodoh pertemuan di tentukan olehNYA...kita cuma mampu berusaha dan berdoa...

    ReplyDelete
  10. Nanti datang la pemilik tulang rusuk tu masuk minang Ai...tunggu ja ketentuan Allah swt...

    ReplyDelete
  11. betol tu ai semua yg berlaku rahsia Allah S.W.T...kita ni sbg hamba kena redha sebab apa yang berlaku, akan berlaku ada hikmahnya

    ReplyDelete
  12. betul2..kite bukan tak nak kan~ :)

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)