sayang demo !

September 6, 2013

jumaat dtg lagi ~ mereka segalanya!

Assalamualaikum
Salam jumaat penghulu segala hari ;p
Moga kita semua di rahmati.amin



Credits to Mama Arina ;p



Syukur Ya Allah di atas kurniaan & kasih syg yg mereka berikan.
Sesungguhnya mereka sebaik2 ibu & bapa buat ku.amin

Seburuk2 mana pun mereka
Sejahat2 mana pun mereka
Mereka tetap ibu bapa kita
Org yg membesarkan kita
Hormatilah mereka,sayangi lah mereka
Gembirakan lah mereka selagi mereka ada
Kerana
Tanpa mereka..siapalah kita!
Tanpa mereka..tiada lah kita !

I luv both!
Salam jumaat utk semua,

Peace
T______T



16 comments:

  1. ya....
    sesekali memang tak boleh nak menidakkan...
    selagi mereka ada Aini...
    kita cuba jadi anak yang terbaikkan.....=)

    ReplyDelete
  2. Ameen.. inshaAllah kita cuba jadi yg terbaik..

    selamat bercuti Renjang! ;)

    ReplyDelete
  3. Aminn..!!

    Meraka memang segalanya...

    Selamat bercuti makcikk..!!
    Selamat jalan2 langkawi...
    ^_^

    ReplyDelete
  4. setujuuuuuu.... !!! hidop ai...!! hihi.. penuh semangat tu.. ;p

    semlm deqla ada baca psl wan norazlin nk penjarakan ayah dia.. tu la contoh tanggang moden.. kalo ye pun, xkan smpai mcm tu.. huhh.. betul kata ai, jahat mcm mana pun org tua dia jugak kan..yg dulu membesarkan dia..hurm.

    wahh ai nak jenjalan langkawi..wahh.. syoknyee.. mesti nanti p jumpa M kan.. kim slm M tauu...

    ReplyDelete
  5. ameen....
    of course la takde pengganti...syg giler hokey!

    ReplyDelete
  6. salam cik aini.
    Lama ta tak tanya khabar cik aini.

    ReplyDelete
  7. aamiin
    moga setiap hari kita doakan buat mereka

    ReplyDelete
  8. Salam Sabtu Ai! Hari sabtu baru sempat nak singgah sini.. Hehe.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  9. Hai cik Ai, wtpe tu. wah nk jenjalan kt langkawi ye. slmt bercuti :)

    ReplyDelete
  10. Amin.... CiM syg kedua ibu bapa CiM. masih beruntung krn dpt peluk cium hampir setiap hari.

    Jumaat hari paling mulia, kalau kita sedekahkan al-fatehah utk kedua ibu bapa kita, walaupun mereka masih didunia, in sya Allah, ia terus akan terus naik ke atas sana.

    ReplyDelete
  11. sentiasa doakan ibu bapa kita walapun yg telah tiada

    ReplyDelete
  12. Sentiasa mendoakan mereka walaupun tiada...

    ReplyDelete
  13. amin moga dimakbulkan doa kita ;-)

    ReplyDelete
  14. Aaaminnnn... Saya sayang mak saya..saya sayang ayah saya ^_^v

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)