sayang demo !

August 27, 2012

hayana's wedding !

Assalamualaikum
Selamat hari raya !
X abis2 lg dgn raya =p

Sihat ke korang?
Hrp2 sihat lah suma hendaknya ye
10 hari cuti maka 10 hari jg lah blog ni x dibuka,x dibelek
Sbb tuannya bz dgn persiapan raya
Haha
Persiapan la sgt
Padahal mabuk ketupat
kahkahkah

Jdnya 1st entry ni x delah cita yg menarik kan
Just nk sharing ttg wedding salah srg opismate merangkap kwn baik ai kat opis
Yg berlangsung pd hari raya ke 6 baru2 ni
Adoiyaii
Kurang la lg srg ahli group andaramel kat opis  **anak dara comel
Hahaha
Jom layan pic je lah ye
=p


Smp2 je org tgh bersilat,so tumpang tgk je lah =p


Pelamin yg sgt cantik,gabungan warna2 yg ceria…suka!


bersama jg akhirnya..
terasa mcm baru smlm kita menangis bersma
brkongsi segala rahsia!
Selamat pengantin baru Dina!



Si perantin yg cantik manis =p


Masa ni sempat dia bisik
‘’mcm x percaya la aku dh jd bini org’’
‘’Wpun aku dh kwin tp kalo nk g berjimba2 jgn lupa aku tau’’
Hahaha sempat lg tuh =p


‘’Lps ni jgn suka2 hati dtg umah aku mlm2 buta tau
Asal gaduh ja lari umah aku,
mcm la pakwe laki hg tu xtau umah aku
Buang tau perangai hg yg sengal tu‘‘
Haha..trs mulut si perantin jd muncung =)


Haha
Last but not least
Ambik berkat tp bkn dgn org sebelah tu hokay..

                                                    Wit my partner aka opismate =p

Selamat menempuh alam baru dear
Moga stiasa hepi & bahagia
Hingga ke syurga selamanya.
amin!

Psst ! tetiba je terasa mcm nk kawin sama.kahkahkah

26 comments:

  1. Memang betoi la cantik sangat pelamin tu...

    ReplyDelete
  2. a'ah kan..
    nmpk ceria & beseri je :)

    ReplyDelete
  3. wahwahwah. amek berkat nmpk nye tu. ;)

    ReplyDelete
  4. wahwahwah. amek berkat nmpk nye tu. ;)

    ReplyDelete
  5. cantiknye pengantin..pelamin die pon cantik..:)

    selamat pengantin baru!!

    ReplyDelete
  6. pengantin cantik, pelamin pun cantik..ceria.. cik ai bila lagi?

    ReplyDelete
  7. Cantik mekap pengantin. Pelamin pun cantik sgt.

    Eh, yg baju coklat tu pun cantik juga taw.
    =)

    Selamat Hari Raya Aini.

    ReplyDelete
  8. cantiklah semua cantik..cik ai bla lg..hihi

    ReplyDelete
  9. bila tgk pelamin, nur mmg terasa macam gatai nak nikah..hahaha..apapun cantiklah ai..! cantik sgt2.. :)

    ReplyDelete
  10. cantik pengantin... pelamin dia pun cantik...
    Tahniah buat pasangan pengantin... :D

    ReplyDelete
  11. cantik pelamin..pengantin pn cantik.ahaha ai kawen jgn lupe announce.hahaha

    ReplyDelete
  12. cantik lor pelamin...rasa nak tumpang bersanding gak...hahahha

    ReplyDelete
  13. suke tgk pelamin dia..sweet..kaler dia pon..sweet

    ReplyDelete
  14. cantik pengantin2 mcm retis=)oo mbr baik ek.bff lah kan?tumpang gembira..mmg lawa sungguh pelamin dierkan?kaler dia sangat terpikat bila tgk=)

    psstt..amik berkat sekalinie..hihi

    ReplyDelete
  15. pelamin dan pengantin sama cantik!!

    ReplyDelete
  16. Kannnn sumer cantik. Ai pun cantek je brdua dgn 'bukan dgn org sebelah tu'.

    Klau kawan tu merajuk g umah Ai, jgn subahat tau. Trus bgtau laki dia. Tk baik simpan bini org lama2

    ReplyDelete
  17. ai, nak join kelab andaramel tu jugak la. hahaha..

    aik.. ingatkan dah sepasang dah tu, padan je nampak ai. hehehe..

    ReplyDelete
  18. selamat pengantin baru..i suka lah lace kat tudung dia tuu

    ReplyDelete
  19. pengantin cun hihihi...selamat pengantin baru kawan cik ai :)

    ReplyDelete
  20. tema wedding dy mmg cantik.tapi ble tgk pic2 ni terasa nak kwin la plak

    ReplyDelete
  21. pelamin dye simple tapi sdmart...nice la :)

    ReplyDelete
  22. canti pelamin tu ..pengantin pon cun :)
    semoga berbahgia ;0

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)