sayang demo !

August 14, 2012

kad2 comel pengganti diri !

Assalamualaikum
Salam 26 ramadhan

Mood raya dah dtg
Dah mnguasai diri ni
Sepenuh jiwa lak tu
Tambah2 lak smlm blk kj
Cek peti es surat ada kad raya
Lg la kan..
Sambil baca sambil senyum srg2
Teruk..teruk..teruk
=)



First aritu ai received kad raya dr M & Wanieys
Tima kasih bebanyak ye
Terharu sgt!



Then semlm received 6 lg kad raya sekaligus
Maklumlah betahun2 dah x dpt kad raya kann
Tu lah senyum lebar smp telinga


**Yana pnya kad siap skali pamplet.
Lengkap bebs!
Thanks ye yana..apa2 nti ai call ye =)

Psst ! esok last kj.haha..
korang cemana,dah dpt jgk ke kad raya?

24 comments:

  1. elehhh... dah dpt jugak la.. x baca entri deqla ke? hahaha.. nantikan kad raya dari deqla pulak k.. =)

    ReplyDelete
  2. kad ayu belum sampai lagi ni..hehe

    ReplyDelete
  3. nurul banyak kad2 raya kat umah melaka.nampak nya kalau dapat kena buat entri raya terus sbb tahun nie alik kelantan dulu

    ReplyDelete
  4. tak dapat lg, sapelah nak anta kad raya kt sy hihihi...

    ReplyDelete
  5. koleksi kad raya laa thn nie yer..

    ReplyDelete
  6. kad raya tak berapa nak ada.. tp still best

    ReplyDelete
  7. yg dpt kendian ni xsempat buat entry lagi huk huk huk

    ReplyDelete
  8. M dah dapat kad raya Tp tak wat entry lg..coming soon...

    ReplyDelete
  9. hehehe dh sampai kad raya saya yer..alhamdulilah..risau gak kalau2 x sampai kan.

    ReplyDelete
  10. wah bestnya dapat kad raya=))))

    teruja kan...almaklum la skrg sume hujung jari je...tp bila dapat kad seronok sgt2...

    ReplyDelete
  11. errr..ai hari ni bukan 25 ramadhan ke...?

    haaa..nak cepat raya yeeee...!hihihi.

    Bestkan dapat kad..hihihi

    ReplyDelete
  12. ai ni dah puasa terlebih sehari ni. hihi..

    seronok kan dapat kad raya. lama kot tak dapat kad raya. sorry cik na tak dapat nak kirim kad raya. tak sempat. ;)

    ReplyDelete
  13. ala syawal sebulan sempat lg ni hantar kad raya hihihihi

    ReplyDelete
  14. kita pon dah dapat jugak la....hehehe

    ReplyDelete
  15. Hahaha..dpt jugak. Gelak je baca, paling tk thn kad masha mcm tulis blog.
    Raya nanti CiM akn buat n3 utk kad raya u all.

    Hehehe..Ai, slamat ari raya. Jgn raya obesi tau.

    ReplyDelete
  16. alahai tak sempat nak bagi kad..takper nnt taun depan ek.

    cik aini..nurul pun ucap selamat hari raya n maaf sepanjang kenal ada tersalah bahasa kay..

    arinie last day kerja esok alik kelantan.makan jemlah jawabnya..

    k ,salam lebaran buat cik aini sekeluarga.maaf zahir batin

    ReplyDelete
  17. wahwwah. byknye kad raya dieeeeeee. ;)

    ReplyDelete
  18. memgt seronok sgt dapat kad raya tahun ni.....yipiiiiii

    ReplyDelete
  19. slamat ari raya cik aini!!!!!!

    ReplyDelete
  20. wah banyaknye kad raya..hehehe:)
    slamat hari raya jugak dari kina..

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)