sayang demo !

August 30, 2012

Mencintai tanpa kata 'sempurna'

Assalamualaikum
Selamat mnyambut hari kemerdekaan!

Tgk tajuk entry?
Ntah kenapa tetiba kemarin ai dpt 2 email dr En Brown
X tahu kenapa & apa motif nya?
Mmg sejak kebelakangan ni kitaorg x bape nk baik
Asal nk baik je tetiba hangin dtg blk =)
Boleh?

Ni 1st email



Ni plak 2nd email


Wahai En Brown,
Saya bkn mencari yg sempurna.
Saya cuma minta ruang untuk seketika,untuk berfikir sebaiknya.
sesungguhnya apa yg terjadi bukannya kita pinta.
kalo dah mmg ditakdirkan jodoh kita bersama,
sy terima awk seadanya sebagai mn awk terima diri saya seadanya.
Kerana sy sedar sy juga hanya wanita biasa!
 

Psst!
Lalalalala..esok cuti ! moh le kita ke Kelantan jom =)

21 comments:

  1. kalo dh jodoh xkan ke mana..wahh..mau pigi kelate yer??

    ReplyDelete
  2. setju..kita saling melengkapi antara 1 sama lain..ambil lah waktu itu utk berfikir sedalamnya.hehe

    ReplyDelete
  3. nampaknya dia berusaha untuk mengambil hati tu :) bagus usaha dia :)

    ReplyDelete
  4. yeah esok cuti...
    sabtu dan ahad ni jom hebot kat Kuching... hehhehe nak p serbu....

    insya-Allah... kalau ada jodoh tak kemana kan...

    ReplyDelete
  5. tahniah2...saya ucapkan awal2 :p

    ReplyDelete
  6. cik na doakan yg terbaik utk ai & brown. Insyaallah ada la tu penyelesaiannya k.

    mari2. welcome to kelantan. tak sabar nak jumpa ai. ;)

    ReplyDelete
  7. bincang elok2.. kalau de masalah..<---mcm pkar motivasi lak, padahal nur tah ape2..huhuhu.

    syoknya nak jumpa dengan cikna...

    ReplyDelete
  8. mudah2an korang cepat berbaik..syawal kan untuk bermaaf-maafan hehehe

    ReplyDelete
  9. klu ada jodoh xkemana hihihihi

    ReplyDelete
  10. Teringin sangat nak p Kelantan....semoga Ada jodoh ngan si Dia tu...

    ReplyDelete
  11. dy nak berbaik tu.hope Cik Aini dpt maafkan dy suatu hari nt

    ReplyDelete
  12. insyaallah kalau dah jodoh xkemana....semoga diberi kekuatan dan petunjuk :)

    ReplyDelete
  13. wah wah..ada jodoh tak ke mana kan? moga semuanya dipermudahkan ~~ :)

    ReplyDelete
  14. Soal joadah bukan urusan kita sudah tertulis....

    ReplyDelete
  15. ye betol tu.nobody perfect.tp kalo kite dpt mnerime seadanya,kita akn rase dia tu smpurna.moga berjodoh ye korang.pheeewiitttt* hahah

    ReplyDelete
  16. haha
    insyallah =)
    soal jodoh,pertemuan,ajal & maut kat tgn Tuhan kan.siapa lah kita nk pertikaikannya =)

    ReplyDelete
  17. moge kalian saling melengkapi. cintai kekurangan yang ade sebagaimana kelebihan juge. ;)

    ReplyDelete
  18. Kalu ada jodoh tak kemana cik ai....
    Nak jmpe cik na...wah...sonok le

    ReplyDelete
  19. mmg perbezaan wujud untuk saling melengkapi mcm nurul suami isteri..sabar kay=)adalah jodoh2 nanti..insyaallah Allah tahu yang terbaik untuk kita

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)