sayang demo !

May 31, 2012

cara kentut lelaki & wanita

Assalamualaikum =p
Slamat bkrja ye..

Tgh ai bz2 wat kj kat opis
Tetiba dpt 1 email dr kwn ai
Sekali trs tergelak bila baca
Rs cam betul pun ada,lucu pun ada
Ni lbh kepada pakwe n makwe lah
Sbb kalo suami isteri tu mmg dh x kisah kan =p
Jom lah sama2 baca


Jarang sekali kita dengar pompuan kentut kuat kuat terutamanya bila tengah keluar dengan lelaki. Mereka sanggup tahan kentut sampai biru biru muka semata mata tak mau kentut depan teman lelaki mereka. Padahal, lelaki sikit pun tak kisah jika pompuan terkentut. Adat la tuh dah nak
terkentut. Paling kurang lelaki akan berkata ”Eh! Makan apa kentut busuk dan kuat sangat nih???“ Dan
secara otomatik lelaki dan pompuan tadi akan ketawa bersama sama. Ini akan menjadikan hubungan mereka semakin ceria.


Lelaki secara lazimnya terkentut secara tak sengaja. Dan apabila benda ni terjadi, lelaki dengan secara tak malunya akan mengaku depan teman wanitanya bahawa dia terkentut. Dan teman wanita secara spontan akan berkata ”Tak senonoh la…“ sambil mengejek manja teman lelakinya itu. Dan lihatlah betapa harmoninya hubungan mereka.Jika dahulu pompuan asyik menahan kentut ketika bersama teman lelakinya, namun kini pompuan dengan beraninya memberitahu lelaki bahawa dia nak terkentut. Pendek kata, kentut mintak izin. Tengok…bagaimana kentut mendidik pompuan supaya menjadi begitu tertib. Dan hubungan mereka secara tak langsung akan bertambah baik.


Jika dahulu pompuan berkata perbuatan teman lelakinya yang asyik terkentut sesuatu perbuatan yang tak senonoh, namun kini dia semakin mengaguminya dan semakin menghormati…kerana itu adalah trademark teman lelakinya. Mana nak jumpa dah lelaki camtu…

Akhir sekali, jangan sesekali malu jika anda terkentut ketika anda berkunjung ke rumah dan menemui ahli keluarga pasangan anda. Ini kerana jika anda terkentut, ahli keluarga pasangan anda akan gelakkan anda secara beramai ramai.
Secara tak langsung, ini akan mengeratkan hubungan anda bersama bakal bakal ahli keluarga anda.

Hahaha..camno,ada bran?
korang rs betul ke x btul?
Psstt..ai tau korang pun ada cita tsendiri pasal kentut kann tp malu nk cita kann..kann.hahaha

17 comments:

  1. hahaha lawak terkekek-kekek solehah kt sini.teringat peristiwa kwn ske kntut dlm umah.sabo jela..ahahaha

    ReplyDelete
  2. awkekekeke.. kalo nk kentut depan boifren,mmg malu seyyhh.. senyap2 dah lee..kekekekek

    ReplyDelete
  3. ahahha, perenggan last tu syokjer, kentu pastu gelak beramai ramai hehehe

    ReplyDelete
  4. hah..mana boleh sesaja kentut gitu...tak sopan tau..kita kan wanita islam yg penuh adap sopan...mintak izin la ke toilet..kan manis.....

    ReplyDelete
  5. sekarang pun masih tahan kentut juga dpn suami tau ai,hahaha..ada pulak gitu...heeee tak senonoh tau ai..hahaha..takmo terai la..haha.

    ReplyDelete
  6. saya sopan taw...kalau tot x de munyik :)

    ReplyDelete
  7. sesungguhnya sy mengaku,dlu blum kawen mmg malu gila2 klu nak terkentut dpn dia, tp skrg, sy sllu mnta izin nak kentut dan ada jg masanya sy terkentut terus. hahahahhaha.

    ReplyDelete
  8. kahkahkah.. boleh ke camtu ai?
    kalo di reject terus camno?
    ape kata ai try dulu then gtaw cik na result nya. hikhik.. :)

    ReplyDelete
  9. kalo dah kawen.. kentut pun tak kira masa.. keh2

    ReplyDelete
  10. haha kentut pun leh jadi entri... ehhe

    kena kentut baru keluar angin dalam badan.. tapi jangan lah kentut depan public.. dalam rumah sendiri dibenarkan haha

    ReplyDelete
  11. hahaha...dya tak berani nk buat cm tu..tpi kalau dya rasa nk terkentut dya lepas je kalau dgn org yg rapat dgn dya..

    ReplyDelete
  12. deqla dulu masa lom kawen, deqla kentut dulu baru bgtau hubby.. hahaha...skng dah kawen mmg betol pun dah x ksh..setuju dgn entry ni. dye perlu la terima kita seadanya ye tak?..lgpun kentut tu kan fitrah...drpd nk menahannya smpai lebam2 muka watpe? wat seksa diri jew..haha...

    ReplyDelete
  13. haha..tak berani saya nak kentut kuat2 kat rumah bakal mentua..tak pasal2 kena reject plak nanti..huhU~~

    kalau antara saya ngan leonerz aje, ok lagi kot :p

    ReplyDelete
  14. hehehehe...malu lah ek....depan hubby pon tak buat...ahha

    ReplyDelete
  15. apenie tak senonoh citer pasal kentut..hahahah

    tapikan mmg betul kata kat atas nuh..nurul banyak kali mcm2..sanggup tahan kentut sampai angin naek atas kepala..pastu siaplah sakit satu badan..bila terkeluar bau2 hhhuuu sendiri mau ingat sampai mak mertua kata nurul kentutjerlah nnt angin susah..hahahh.lawok

    ReplyDelete
  16. haha, stkt ni dpn keluarga mentua tak pernah buat. taknakkkk lah. :)

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)