sayang demo !

May 5, 2012

jom mkn2 ~

Assalamualaikum =p
Selamat mlm mggu

Ambiklah kalo nak
Leh g mkn ngan fmly,bwk ank2
x pun g mkn ngan kwn2 or pakwe ke
tu pun kalo pakwe x merajuk lah **hahaha
Print lah,jgn memalu lak ye
Ikhlas dr ai  J





Pssttt...sesapa yg diet,jgn makan tau =p

17 comments:

  1. biar betul ni cik ai? valid ke tak ni? rasa nk g mkn sekarang je. ngehehe.. :)

    ReplyDelete
  2. ayam..sedap..blh guna ke??haha

    ReplyDelete
  3. @Chic Na & dyabunga

    btul la..ingt ai tipu ka..
    ai dh guna lah,cnfirm bleh..
    kalo dorang kta xbleh bgtau ai tau =p

    ReplyDelete
  4. baru je mkn kfc selasa baru ni.. huhu dah tak leh mkn dah.. gomok bbnor satgi

    ReplyDelete
  5. hurm... kenyang lg...x rasa nk mkn...esok je la...hihi

    ReplyDelete
  6. voucher tu tak valid tuk sabah n sarawak..huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  7. sedapnyy... hehe.. boleh makn sedap, sambil berjimat.. <3 this..

    ReplyDelete
  8. wah2.. dah lama xmkn kfc.. nyum2

    ReplyDelete
  9. yang kepsi tu, boleh pakai ke ai..?
    yg burger tu, kat tepen xde rasenyer. pun..huhuhu

    yg pizza lak...xgemo..huhuh

    ReplyDelete
  10. hohohoh..lupakan diet buat seketika.lepas dah pekena tu baru la diet balik. :P

    ReplyDelete
  11. wawawa. bestnyeeee. lapor tetibe. hehe. ;)

    ReplyDelete
  12. ohh td g mkn kfc lupa nak print. hehe.. :)

    ReplyDelete
  13. nk mamam pizza..ritu beli yg dua ketui regular 28 hengget..tp asik mamam hawaian ngan vege je..tk jemu2 haha :D

    ReplyDelete
  14. wa wah..kfc tu...baru jugak mamam ni..:0

    ReplyDelete
  15. cik nur..
    yg kepsi tu bleh la.ai dh pakai tau

    blueicebutterfly..
    lapar g mkn cepat =p

    ReplyDelete
  16. saya on diet ni dear,tapi baru semalam makan ..hahaha...

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)