sayang demo !

June 23, 2012

♥ pesanan yg wajib tiap kali nk ke mana2 ♥

Assalamualaikum
Hepi weekend =p

Di suatu pg yg hening pg td thru conversation :-
Bapa : jd ka nk p sana?
Anak : eh wat tnya plak,mestilah jadikk..
Anak : nk wat pesanan penaja ka yah?
Bapa : ermm,nti smp sna hati2, jgn dok gedik lbh sgt !
Anak : aik..gedik?bkn nk p disko yah nk gedik2 **smbil gelak x hengat
Bapa : x yah dok loyar buruk sgt,ingt hak org pesan tu !
Anak : hehehe baik yah **smbil tunduk kepala
Bapa : jaga diri tu,jgn dok sonok lbh sgt.
Anak : lagi yah ?
Bapa : bkn xtau satg dan jumpa idah tu lupa diri lah dua2 org.. **idah tu BFF ai yg ikut skali
Anak : alah yah,xkan lah smp nk lupa diri kot
Anak : ayah nk apa2 ka?nti org beli
Bapa: x pyh lah..p elok2,selamat balik sdh…
Bapa : suma yg nk bawa dah cukup ka?passport?bj sejuk suma satgi lupa plak..
Anak : ok dah…kalo x cukup pun duit je yah **smbil wat sora kesian
Bapa : x cukup duit  xyah p! **nah ambik ko
Anak : kahkahkah
Bapa : jgn lupa pesan dkt idah sama nti,baca doa2 mtk Allah lindung kat tmp org nti!
Anak : baik bos **hahaha..nasib ko la idah ooi kena tempias skali =p

Selang 2jam kemudian :-
sis : assalamualaikum acu..
adik : wksalam,hah nk pesan apa plak ?
sis : hahaha yong nk kirim beli mas korea bleh? **yong ni kakak sulong ai
Adik : woi gila ka hapa yong ni ?
Sis : bleh la acu,beli yg kecik2 dah la
Adik : bengong la yong,nk pegi cr kat mn mas korea?
Sis: alah ada org jual kat tepi2 jln ja **dgn cnfidentnya
adik : tgk la dulu camna
sis :syg acu…satu lg k.cik pesan dia nk alat mekap **k.cik ni plak kakak ke2 ai
adik : smlm dia call kata nk bj ja
sis : dia br pesan td sbb yong bgtau nk call acu
adik : shoping mall kat sana xmo ka?pelakon korea ka?
Sis : alah,xkan ngan kakak2 ksyangan pun nk kira kot
Adik : bleh gila kalo dpt kakak2 mcm ni
Sis : hehehe beli tau acu,love u
Adik : dan2 love..mnyampah dgr!
Sis : hahaha


Pesanan2 nilah yg slalu ai kena dgr tiapkali ai nk g jenjalan x kira dkt ato pun jauh =p
Eh,smggu ai xdo jdnya ai x BW ke umah korang lah ye..

Psstt : doa ai selamat pergi n blk ye.amin (^___^)

41 comments:

  1. {nak jd kakak aini gaklahhh}

    weeeeeeiiiii...KOrea tue.

    hurmmm....jap jap nak pikir nak pesan apa.....hurmmmm.....apa ada kat sana erkkk? hurmmm...taktaulah nak pesan apa sbb taktau ada pa special kat sana.

    CiM kirim doa jerlah, slamat pergi & balik. Haaaaaa.....taudah nak kirim apa...

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .


    post N3 yg baru, kasi pic gempak2 punya posing... boleh?

    ReplyDelete
  2. Ha ha mcm2 la hai... Take care dik...

    ReplyDelete
  3. moga selamat smpai n selamat kembali yea..nak pesan jong sun bolee???hihi

    ReplyDelete
  4. Slmt berjln2.bw ole2 magnet fridge blh x?hihihi

    ReplyDelete
  5. Slmt jenjalan.take care ya.psn bw ole2 fridge magnet blh x?hihih.nnt byr semula kat aini.;)

    ReplyDelete
  6. ingat pesan ayah tu ai...

    and pesan cik na utk bwk balik kim hyun joong tu. hehehe..

    cikna doakan ai selamat pergi & selamat pulang. Amin.. ;)

    ReplyDelete
  7. seorang ayah yg bertanggungjawab macam tulah ya mesti ada pesanan untuk anak2.take care ya..

    ReplyDelete
  8. nak ikut !! semoga selamat pergi & selamat pulang :D

    ReplyDelete
  9. baik2 ei cik ai.. semoga selamat,. jgn lupa msia pulak bila dah sampai korea..

    ReplyDelete
  10. bagus pesanan tu...tu tanda dorang sygkan ai...tak gitu? take care yer kat tmpt org tu...selmt pegi dan pulang.. :)

    ReplyDelete
  11. wahh . nk g korea honeymoon ke. hehehe

    ayah mne tak risau kalau anak dara dyer pegi tmpat org .

    hati2 lah yer . slmt pegi dan pulang . enjoy ur journey

    ReplyDelete
  12. org pesan mcm2 tu tanda diorang tu sayangkan kita....ayah mn la yg xrisaukan anaknya hihi..btw take care yer :)

    ReplyDelete
  13. hehehe..ingat dear..jangan nakal2 tau..jangan ngorat2 sana.jangan main hujan,jangan main salji,lintas jalan ikut jejentas,pilih makan yang ada cop halal..hahaha.

    ambik ko pesanan nenek pulak sampai..haha..

    take care dear..

    doaku mengiringi perjalananmu..semoga kamu dalam lindungan Allah..amin..

    ReplyDelete
  14. Ni nur nak pesan gak ni, tolong ye jaga diri baik2..!

    jg kesihatan, minyak angin jgn di lupakan k..!

    Ai, semoga selamat pergi dan kembali..!

    jaga diri k... :)

    ReplyDelete
  15. hamek kaowW...banyak plak yg nak mesan. Chic Na tu tak tahan, minta bawak balik kim hyun joong.

    ReplyDelete
  16. hehee..itu tandanya, org sayang..
    owhh patut xnmpk cikAini, upanya dia xgi jalan² ek..hehee

    ReplyDelete
  17. hahaha "jgn dok gedik lebih" sedap ayt bapak ai..haha take care dear,smoga slmt pergi dn balik

    ReplyDelete
  18. wahhh pergi korea bestnyer...slmt pergi dan balik yer..smoga smuanya berjln lncar aminn

    ReplyDelete
  19. Hmm. seronoknya. nak ikut. Hahah, ingat pesan2 tu semua ehh =D

    ReplyDelete
  20. wah seronoknya cik ai.nnti jgn lupa update pasal percutian cik ai ye..:)

    ReplyDelete
  21. semoga selamat semuanye...

    kirim bawak balik kim no jun la cin aini....hehe

    ReplyDelete
  22. ole ole utk kite juge ye. ;)

    ReplyDelete
  23. wah..sronoknyeeee,,selamat berholiday n jln2

    ReplyDelete
  24. seronok nyerr...selamat holiday..nak senvonir..ahahaha

    ReplyDelete
  25. ayu nak ikt g korea gk..hehe..mahal tak dear ;-)

    ReplyDelete
  26. semoga selamat pergi dan balik dear

    ReplyDelete
  27. semoga selamat pergi dan selamat balik ke malaysia....Itu je pesanan dr Mrs Velentine

    ReplyDelete
  28. hohoho semua tentang Korea skrang ehhh...hehehe

    have fun cik aini! :D

    ReplyDelete
  29. ayah tu risau anaknya ak g jauh tu..hati2 ye kat tmpt org tu~~ :)


    ork kata kat korea tu diorang mmg ade jual mask kat tepi2 jalan2 je..murah2~~

    ReplyDelete
  30. tetiba datang sini semula... CiM pown sdg mood Korea nie

    (masih simpan jeleszZ dlm hati)

    ReplyDelete
  31. ayah kan, mmg la byk pesanan nak nak ank pompuan kan. hehe take dear, nanti jgn lupa share gambar2 kt sana yer ;)

    ReplyDelete
  32. Datang lagi....

    owhhh belum balik (semakin jelezZ dihati)

    Aini, CiM pown g Korea jugaklahhh (eksyen padahal dengki)

    tak caya??? meh sini;
    http://cintaitumisteri.blogspot.com/2012/06/sakura-di-joho-bahru.html

    ReplyDelete
  33. orang korea tak balik lagi ke? huhuhu..

    ReplyDelete
  34. hi cik aini...mana menghilang? :)

    ReplyDelete
  35. nak pesan jugak boleh... hehe

    ReplyDelete
  36. nak kirim kata2 hikmatnie...semoga selamat perjalanan pergi dan balik yea=)

    ReplyDelete
  37. best tu nak p korea..semoga selamat pergi & kembali..jgn lupa pesan ayah tu..hehe

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)