sayang demo !

June 22, 2012

tazkirah jumaat ~ renung2kan

Assalamualaikum =p
Entri awal d pagi jumaat,penghulu segala hari
Makanya,Ustazah dtg lagi  (^_^)

Jom kita fikir kan sekejap
Renungkan sejenak





Psstt...esok dh ari sabtu kan,lusa plak tentu lah ahad kan..wahhhh =p

23 comments:

  1. Memang kita kena sntiasa INGAT DIA. wALAU di kala duka atau pun suka.... cuma kita manusia yang selalunya ALPA>..huhu

    ReplyDelete
  2. hot vs cantik...tengs kak lavender kerana mengingatkan ^_^

    ReplyDelete
  3. nice sharing sis..moga kita sntiasa ingat pdNya di kala susah or senang

    ReplyDelete
  4. nurul suka ttg hot n cantik..semoga yang hit2 mendapat hidayah dr Allah supaya nampak segala kecantikan bertudung=)


    yang atas pun suka mcm mana Allah nak ingat sbb masa senang kita lupa!

    ReplyDelete
  5. nice sis....yuppp, nyue suka kata2 yg kartun peace tuu....hot jgn kita cr..hehehe

    ReplyDelete
  6. kalau kita biasakan dekatkan diri dgn Allah senang lah Allah tolong kan.. sama2 lah kita cuba..

    jgn nak jadi hot sgt.. (^.^)

    ReplyDelete
  7. ustazahh..awat singkat jek tazkirah ne..suke suke sukeeeee..hihi

    ReplyDelete
  8. salam..perkongsian yg bagus,semoga kita tidak lupa pada-Nya..insyaAllah

    ReplyDelete
  9. suke kate2 ni...peringatan untuk diri sendiri...

    ReplyDelete
  10. amboiiii ustazah..!
    menghitung hari ye..
    seronoknya..!

    ReplyDelete
  11. perkongsian yg bagus...

    tak saba nak balik hari ni... esok lusa cuti... heheh

    ReplyDelete
  12. selamat petang ustazah.
    cikna nak yg cantik2 je, tak nak yg hot2.

    mengitung hari nampak. ;)

    ReplyDelete
  13. awesome..suke la kate2 hot ngan cantik tu..
    smoga kita semua sentiase berubah ke arah lebih baik la hendaknye ye :)

    ReplyDelete
  14. nak yang cantik...hot tolak tepi hahaha

    ReplyDelete
  15. menghitung hari nk ke korea kan..:P

    ReplyDelete
  16. Opkoz nak cantik kat dunia dan bahagia di akhirat. Hot hot ni tak nak lah...

    ReplyDelete
  17. ouch! haha kartun last sangat2 pedas...ekekeke :P

    ReplyDelete
  18. ske ayat2 dlm pic yg kedua tu.setuju!

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)