sayang demo !

June 10, 2012

smp masanya..

Assalamualaikum =p
Tentang rasa

Semalam
aku bermimpi lg
Mimpi yg entah ke berapa kali
Sehinggakan aku merasa sangsi
Apakah makna sumanya ini

Hari ini
aku harus bgn
Bgn dr kejatuhan smlm
Bgn utk trs melayari kehidupan
Agar segalanya indah d masa hadapan

Esok
Aku mohon padamu Ya Allah
Berikan aku kekuatan
Berikan aku ketabahan
Berikan lah aku sinar harapan
untuk aku trs kuat
Menempuhi rintangan

Ya Allah,
Andai benar itu takdirMu
Aku pasrah
Aku terima seadanya
Kerana aku tahu
Itu suratan dari yg maha kuasa
takdir dari Ilahi
mgkin sdh smp masanya
aku lpaskan En Brown pergi.




Psstt…ada org antar ayat tu untuk ai,motip?

22 comments:

  1. suka quotes tu...tepat!heheee

    ReplyDelete
  2. siapakah yang hantar ayat tu?? jeng jeng jeng~~~ :p

    ReplyDelete
  3. err takmo sedih2 ai. kalau ada jodoh, tetap ada k. takpun ada yg lg baik utk ai. think positive. :)

    mr brown kah yg hantar?

    ReplyDelete
  4. Kalau dah jodoh, halangan sebesar mana pun pasti dapat ditempuhi.. bersabar ye..

    ReplyDelete
  5. yeahhhhhh. tu dinamekan berpikaran positip. ;)

    ReplyDelete
  6. you'll find someone better, InsyaAllah....

    ReplyDelete
  7. Tumpang tanya bleh? Mr. Brown tu sapa?

    ReplyDelete
  8. ada org nk brkenalan kot hehehe..suke ngan quote tuh..

    ReplyDelete
  9. ada org nk brkenalan kot hehehe..suke ngan quote tuh..

    ReplyDelete
  10. Kadang kamu harus melepaskan seseorang, bukan kerana kamu tak menyintainya, tapi kerana kamu lebih mencintai dirimu daripada terus terluka memendam perasaan.

    Hanya kerana pernah terluka, tidak juga bererti kamu harus takut mencintai. Ada seseorang yang tepat untukmu di luar sana. Percayalah dan jangan putus harapan.

    ReplyDelete
  11. sweetnye ad org hntr ayat tu,hehehe

    ReplyDelete
  12. suka ayat tu... semangat baca... :)

    ReplyDelete
  13. nur pun suka ayat tu..mmg mendalam motif yang cuba di sampaikan..

    apap2pun ai, sabar ye.

    ReplyDelete
  14. alololorrr...naper ni cik aini...rileks...rileks... :)

    ReplyDelete
  15. ada orang hantar ea...siapakah gerangan nye...:)

    tak yah sedih2 la...senyum cikit...sabar..:)

    ReplyDelete
  16. sedih la pulak...xmo la cam tu dear..kalo dah jodoh x kemana...mmg menarik word tu...setuju sgt la!

    ReplyDelete
  17. wow..cik ai ada secret admire la...hihihi.

    dont worry, kta sama2 msh single.. jodoh mmg sudah d tentukan..cuma belum bertemu saja lagi.. jgn sedih2 yea..

    ReplyDelete
  18. hi cik aini...harini apa khabar? :)

    ReplyDelete
  19. sweety - wahhh ai ada geng lah mcm ni sweety,btul2 jodoh sdh d tentukan :)

    clive - ai baik2 sj clive..hope u pun sama =p

    **thanks ye korang suma yg baik hati bg kata2 semangat bagai..syg sgt :)

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)