sayang demo !

June 15, 2012

tazkirah jumaat ~ 8 pahala yg berterusan

Assalamualaikum..
Salam hari jumaat pghulu segala hari



Psstt...x sabar nk tggu lg 9 hari =p

22 comments:

  1. lg 9 hari? bufday Masha lama lagi la...hehe

    ReplyDelete
  2. la org prlis gk ka..jjak ksih ni..byk kwn ayu dok kt chuping..tak tau dear knl ke x..huhu

    ReplyDelete
  3. mcm tak dapat je 8 pahala tu. yg no 7 Insyaallah. :)

    tau tau ai nak g mana. saje je kan. jgn lupa janji kita. ;)

    ReplyDelete
  4. org busybody dah dtg.. bpe lg 9 hari..

    sama2 kita muhasabah ei

    ReplyDelete
  5. agaknya,mungkin kita tak dapat semua..tapi kalau dapat yg no 678 tu kira bersyukur sangat

    ReplyDelete
  6. ada apa yer dgn lagi 9 hari tu yer?? jeng3....

    ReplyDelete
  7. lagi 9 hari tu mn mau pergi hihihi...btw nice sharing :))

    ReplyDelete
  8. lagi 9 hari tu mn mau pergi hihihi...btw nice sharing :))

    ReplyDelete
  9. 2 antara 8 tu insyaAllah...

    Haa nk g mana ngan Chic Na tu?

    ReplyDelete
  10. lagi 9 hari tu eh?
    nk g mn ye...
    hahaha jeng3..

    ayu,
    kwn2 ayu tu sapa eh..ntah2 ai kenai kot..bleh wat jejak kasih nih :)

    cikna,
    haha ai ingt lah,cnfirm x lupa pnya janji kita tu dear (^__^)

    ReplyDelete
  11. inshaAllah. sme2 le kite ye lbh baik

    ReplyDelete
  12. lagi sembilan hari ada apa? kawen ek? hehhee..


    maaf lama tak bw.. ^_^

    ReplyDelete
  13. 9 hari?apakah maknaa ittuuuuu? kongsilaaa! heee~

    ReplyDelete
  14. semoga kt dpt sekurnagnya salah satu drp 8 pahala ni

    ReplyDelete
  15. Harap2 dapat la Sekurang-kurangnya salah satu pahala tu. Amin....

    ReplyDelete
  16. no 6 dan 8 insha Allah. moge sentiasa dlm limpah rahmat pahala Allah. ;)

    ReplyDelete
  17. insyaallah..:)tidak dapat buat semua separuh pun alhamdulillah..:)

    9 hari?mesti ai tak sabar nak ke korea tu kan?hehe

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)