sayang demo !

December 23, 2012

kartun cikgu disiplin ;p


Assalamualaikum
Peace no war =)

Haish,boring kot kj time weekend
Xdak apa nk buat nih
Pusing blkg kosong,tgk kiri kosong,kanan kosong..
Tgk depan,ishh x yah la tgk meja boss tu..dah tentu kosong gak.haha
Tp xpe..demi nk cuti 27hb ni smp 2hb next year…
Ai sanggup weh kj on weekend ;p
Tu pasal la td siap bleh join segmen Misz Banu,
Ni siap ada entry baru lagikk..haha
 
Eh,Sapa cikgu angkat tgn?
Jaa,kak Dieyna,sweety? eh sweety ilang mn arr? Qendu sama sweety ;(
Korang2 jd jd camni tau ;p
Layan..
 


**erkk,sian kat pengawas tu kan..haha
Ni kira kes naya ke hapa nih?


Psst ! kemarin ai ke Genting,org pnya ramai kot..smp kena beratur2 nk main ;p

24 comments:

  1. alamak tk dapat tgk sbb quota limit dah dh sampai..btw enjoy :)

    ReplyDelete
  2. haha. tak baik tau buat cekgu mcm tu. boleh sakit jiwe nnt. :P

    ReplyDelete
  3. kahkahkah.. mengong ler ketua pengawas tu. kan dah kenaaaa.. cikgu disiplin dah naik bengang da. haha.. nasib lah. :D

    ReplyDelete
  4. hahaha. kesiann. tak pasal2. kan dah kena. kreatif org yg bt vid ni. :)

    ReplyDelete
  5. haha .. bila cakap tak betul kena caya .. bila cakap betul tak kena caya lak ..

    ReplyDelete
  6. tak baik tau buat mcm tu... huhu naya cikgu tu.... pengawas tu pun sama,,, lagi naya

    ps.. mestilah sayang kat ai....hehe muah muah

    ReplyDelete
  7. line ternat slow, hehehe..macam tulah kadang ada yang rajin laporkan..lepas tu adakah apa2 keraguan..hehehe...

    ReplyDelete
  8. tulah, kesan suke menipu, takde orang nak percaye lagi,haha

    ReplyDelete
  9. X baik tipu2.. Hi hi...lawak la klip ni Ai...tak menahan tengok cikgu tu..
    Rindu sweety gak..apa Cer la dia ni

    ReplyDelete
  10. x dpt tgk video...huhu.. ada lg cikgu di kalangan GSF la.. misya mialen & etuza.. :)

    ReplyDelete
  11. hahahaha...sian pengawas tu...
    bengkak muka..hihihi

    ReplyDelete
  12. x dpt akak nk tgk huhu..nti try buka kt laptop la

    ReplyDelete
  13. Acanerla ai ni leh tejumpa clip ni. Lawak tau, tk baik wat cikgu gitu.
    Haaa thts why CiM tk ske gi tmpt2 percutian masa school/public holiday.

    ReplyDelete
  14. aku pun cekgu juga....cekgu cap ayam :)

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)