sayang demo !

December 3, 2012

~ Ukranian dog girl ~

Assalamualaikum

Td kan ms dok belek2 kat u tube pikir .Tgh tgk aktiviti2 apa yg ai nk buat masa ghatering nti kann.Tetiba terjumpa satu video nih.Ya Allah..siannya.Ada jugak makpak mcm ni kan.Sggup buat anknya mcm tu.Dah gila tahap gaban ke hapa nih,Smp biar ank jd camtu?

Cuba korang tgk video bwh ni..





Nasib gadis bernama Oxana Malaya ini memang sungguh malang, karena sejak usia 3 tahun diasingkan orang tuanya di sebuah kandang anjing di belakang rumah. Gadis kelahiran 4 November 1983 ini harus menjalani kehidupannya di bawah asuhan anjing. Lima tahun kemuan atau saat berusia 8 tahun, tepatnya pada 1991, Oxana baru diketemukan. Kala itu Oxana berperilaku seperti anjing-anjing yang merawatnya. Oxana tidak berjalan tapi merangkak dan tak bisa bicara kecuali mengonggong. Bahkan saat akan makan, Oxana mengendus dulu makanan tersebut. Ia hanya mengetahui isyarat ya dan tidak melalui anggukan dan gelengan kepala. Setelah dilakukan observasi, menurut para dokter Oxana akan sulit menjalani rehabilitasi menuju perilaku normal seperti manusia biasa. Bahkan dalam sebuah wawancara dengan beberapa stasiun televise di Inggris dan Portugal, Oxana akhirnya mengungkapkan bahwa dirinya akan sangat senang jika berada di antara anjing-anjing yang merawatnya.


**Haish,lain yg dicari lain yg jumpa.

Psst ! ai dah ada byk aktiviti woo tuk ghatering tu..siap la korang nti,
Ai nk kenakan cukup2.muahahaha ;p


25 comments:

  1. kesiankan..!
    kenapalah mak bapak dia buat mcm tu..

    ReplyDelete
  2. dah ada rezeki dpt anak, mcm tu pulak dia buat..?? mmg kejam betol..ehh..cik ai pun kejam gak ni nk kenakan kami cukop2!! arggghh..cancel gathering!! hahaha..

    ReplyDelete
  3. apa salah budak tu sehingga diletakkan dalam kandang anjing... kejamnya.. kalau pun tak mampu nak jaga.. janganlah aniaya huhu

    ReplyDelete
  4. kesiannya kt dia..tak sanggup nk tgk..amboi ai sakan eh..xpa t kmi plan knakan ai blk.haha

    ReplyDelete
  5. keciannya dgn dia....ishhh...ala2 tarzan plak..


    ee...axtvt apa tu?? seramm niii

    ReplyDelete
  6. Ya Allah tak sanggup akak tengok sampai abih tau Ai.. Awat la ada mak bapak yg kejam tahap gaban camtu. Hu hu hu hu huwaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  7. Eerrrrrrr Ai tu saja la nak buli kami tu nanti...tapi jaga2 Ai takut ada yg buli balik nnt.. Hak hak hak..tetiba gelak jahat ni...hi hi..

    ReplyDelete
  8. hahaha
    suma takut nmpk..kahkahkah

    xjd lah nk buli tetiba mama x bg ai jd pengadil lak..mama soh join skali..abislah kena sama2.wuarghhhh

    ReplyDelete
  9. hahaha
    suma takut nmpk..kahkahkah

    xjd lah nk buli tetiba mama x bg ai jd pengadil lak..mama soh join skali..abislah kena sama2.wuarghhhh

    ReplyDelete
  10. ni dalam bahasa indon ei citer dia tuh.. berbelit2 baca.. hee~~

    sian kan buat anak mcm tuh.. dah besar pulak tuh

    ReplyDelete
  11. takutnya baca yg lst skali tu..huhu~

    ReplyDelete
  12. masyaALLAH...mak bapa budak ni tak normal kot. sanggup dia lakukan anak sendiri sedemekian rupa..huh!

    haha..tak sabar nak main..hehehe.

    ReplyDelete
  13. tu namanya takde hati perut limpa dan pankreas. psiko kot mak dia. huhu..

    ai ajk games ke? huhh.. jeles oke..

    ReplyDelete
  14. ape ke hal ni budak ni. huhu. kesiannye lah.

    ReplyDelete
  15. ape ke hal ni budak ni. huhu. kesiannye lah.

    ReplyDelete
  16. xdpt tgk video tu..huhu..kejamnya..kesian budak tu

    ReplyDelete
  17. aduhhh kejam banget...

    Eh Cik Ai, ni copy dari sesawang indonesia ka? waduhhh waduhhhh tulisannya pown ke indonesi

    hurmmm.....start nak membuli member lah tue. jeles tau tak bleh joint (taknak tukar tarikh ker erkkk?)

    ReplyDelete
  18. maaf xtgk pon cik ai..semacam je..dr komen pon dah tahu mst video ni kesian kan.hihii

    ReplyDelete

  19. ai tak pat tgok plak la..nape eh....

    ReplyDelete
  20. Kesian budak ni...
    ghatering kat mana tu...

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)