sayang demo !

July 11, 2012

before & after ('',)

Assalamualaikum
Salam pg rabu =p

Perghhhh
Sgt lah x terurus kann!
Nmpk sgt tuan dia bz ni smp x dan nk kemas meja sdiri
Sapa pnya meja ni hah? (^_^)

Ishh2...teruk..teruk..teruk

 
After 10 minutes
Tgk ai pnya meja,kemas je kann..
Xtahu lah pic kat atas tu siapa pnya meja..kahkahkah

Ishh2...bagus sggh tuan tmp ni,kemas je kn =p

 
Pssttt…letih den ngomas nya pg2 buta tau =p

26 comments:

  1. kemas je gambar no.2 tu..hehe ~ :P

    ReplyDelete
  2. num 1 tu mesti meja cik ai kan3?haha

    ReplyDelete
  3. tgk gambar no dua tu...senyum...nmpk mood nak keje bru ad..ehehehe

    ReplyDelete
  4. bila baca entry ni terus tengok meja kerja sy...
    hehehe... meja sy pun tak kemas... kena kemas pas ni.. ;p

    ReplyDelete
  5. tu dah kemas tu..tak tgok lagi meje saye..heeee..lagi tak berkemas2..hehee

    ReplyDelete
  6. hahaha..meja i pun x kemas lagi..banyak buku2..

    ReplyDelete
  7. Kemaaass sama cam meja kat tmpat kita :)

    ReplyDelete
  8. Memang kemas sesangat.. Baru best nak wat keja...

    ReplyDelete
  9. salam kenal, dr blog cik mrs erry...

    akk kalau meja tak kemas, stress takleh wat keje...

    ReplyDelete
  10. sapalah punya meja yg kemas tu..
    sejuk mata nengoknya... :)

    ReplyDelete
  11. Busy sgt la smapi tk smpt kemas..tp kena kemas jgk kn..

    ReplyDelete
  12. sangat ketara perbezaannya. kakaka..
    rajinnya ai mengemas. :)

    ReplyDelete
  13. kalau meja kemas..nak bt kerja pun tenang rasanya..

    ReplyDelete
  14. kalo kemas, senang nak buat keje=))

    ReplyDelete
  15. tau dah...meja yg atas tu mesti meja jiran sebelah ni...hhhihi

    memg sakit mata tengok meja sepah2

    ReplyDelete
  16. hohoho kemas nyerr...ni mesti belum bkerja ni...ada cleaner dtg...kan kan kan?ekekeek :P

    ReplyDelete
  17. hehehe tmpt ayu lak bla nak kmas tak tau lah..msk ofis kjp2 ja..huhu

    ReplyDelete
  18. sebelum versus selepas...wah! santeknye! tersusun..kemas...berkilat..ting!

    ReplyDelete
  19. eleehhhh.. ntah2 dia punye meja lgi teruk dri yg kt atas tuhh..saje je tayang meja yg dah siap kemass..hohohoho..

    p/s.. dah smpai dah cenderahati dri yu.. mak kol tdi ada bungkusan dri kedahh..suh dia cek..dia kata ada tulisanala2 jepun..dh agak dah..tu msti dri ai koreaaa.. hehehe.. trima kasihh FM tu yea.. n ketip kuku.. saje je kan bg ketip kuku segala..nk perli la tuhhh.. hohohoho

    ReplyDelete
  20. jauh beza pic 1 ngan dua . .
    lpas nie kemas meja sblh tu plak

    ReplyDelete
  21. kalau kat opisnie kemas bila ada 5s jer..hikhik

    ReplyDelete
  22. dtg membawa buah tangan.melawat kawan lama... :)
    tapi mana tuan blog ni? hmmm...

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)