sayang demo !

July 12, 2013

Ramadhan kedua (^_^)


Assalamualaikum
Salam ramadhan ke 3 ;p

 Ni kalo mkn kat Bagan Ajam best kan KERO ;p


Come tak kak Ton?haha


Nah..tempek pic juadah berbuka smlm
Tgk plak time2 lunch cenggini kan.haha
Sabar2! sj nk mnguji keimanan bulan puasa kot ;p
Maklum lah bila kat kg tu mkanan pun best2 la kan
Cakap je nk mkn apa,request kan aje (^_^)
Tggu bl blk sana nti,ha baru padan dgn muka
cari PARAM lah jwbnya.haha

Cemana puasa korang?dah ada yg tggal ke?kekeke
Dah pikir nk masak apa arini?
Moga ceria2 sokmo d bulan yg mulia ni ye ;p

Renjong..muhun percaya ye!
Dua2 makanan kat ats tu Ai yg masak tau
Apa lah sgt stakat nk masak tu kan
Campak2 je trs jadi.kah3

Peace

T______T

32 comments:

  1. salam jumaat..lme x mkn roti jala..kalo beli x ckup,masak sendiri lg bagus

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam jumaat akak
      kalo buat lg terasa puas kak :)

      Delete
  2. sedapnya...cik ai.. ko dah buat akak ko ni terliur.. sapo nak menjala untuk den ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Dieyna..
      anak dara akak Hannah kan ada..minta si comel tu tlg jala kan tuk ibu dia.hehe

      Delete
  3. Cik Ai tu mmg saja nk wat akak terlioq..hampessss tul laaa...comel agar2 tu cam kak Ai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cam Kak Ai?
      adoiii akak..sedih cek tau :)

      Delete
  4. Oiii...kenapa ada nama kero...?
    Hampehh aii...!

    Hadoii haiii....pi tayang roti tirai buat gapo wehh...
    Paberet tuuu.....mulalah nak buat ni...
    Haihhhh....!

    Terliur tahu...!

    P/s: jgn panggil PARAM boleh dah...dah macam ape je bunyinyaa....hahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nti balik buat ye,nak resipi tak ««« soalan minta pelempang kan.keh3

      x sedap eh PARAM ?abis sedap ke kalo tukar BARAM?kahkahkah

      Delete
    2. Resepi ada...nak buat tu belum ada masa...huhuhuhu.....

      Tak payah baram sangat...sebut je pasar ramadhan....hahaha...

      Delete
  5. ehh.... mcm tau2 je deqla teringin roti jala tu... huwaaaa... x kira hari ni mesti beli.. beli je la.. buatnya xde masa.. smpai umah pun dah nk dkt bukak pose.. kohkohkoh... kero?? cun nama baru nur.. nk panggil dia kero gak la.. hahaha... ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai pun sbb cuti je Deqla..kalo kj cnpom tapau je.eh Nur mmg suka pggil dia Kero..dia yg suggest mcm tu..pnggil je..kahkahkah

      Delete
    2. Oiiiiiiiiii....!

      Apa kero2 niii.....grrrrrrr.....!

      -kero-malas log in-
      Hahahaha....

      Delete
    3. kero bertukar cik anon pulak... kahkahkahkah!

      Delete
    4. KERO ni dia suka tukar2 Deqla..
      mcm2 boleh jd..x lama lg silap2 jd gaban plak tu.koh3

      Delete
  6. klo yumida campak x menjadik camne cik ai...kang x pasal2 bersepah 1 umah..hehe
    sedap pulak yg ai buat tu...tergodaaaaa

    done klik iklan cik ai sini
    thanks jugak sudi klik video u mobile yumida :)
    salam ramadhan

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn takat bersepah je Yumida..ai buat tu hampir nk bersepaiii dah..

      Delete
  7. Erm.mmg mncabarkn ada gambar mknan ni..eheheee

    ReplyDelete
  8. Wah! Roti jala.. Sedap tu.. Nanti nak cuba buatlah.. Mieza 3 hari puasam 3 hari dah tinggal.. Huhu.. Awal2 puasa dah angkat bendera merah.. Sabo jela.. T_T

    ReplyDelete
  9. aduiiii sedapnyeee roti jalaaa...nak makan roti jala lahh esok masa lunchh..ehhh :P

    ReplyDelete
  10. wahwah. cik ai ke yg menjala ni. tabik ahhhhh. den satu habuk pun tak ghoti ha. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus di pantau Ja..di pantau!
      bkn apa,takut nti roti jala jd roti canai je ;p

      Delete
  11. aku pun suka roti jala.....waaah selera kita sama la Ai ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaha xdo2..
      selera ko sama ngan Nur.ni peberet dia nih :)

      Delete
  12. adudu...sodap ni ai..mohon buatkan untuk sya boleh ke...hehehhe

    ReplyDelete
  13. rajinnya cik ai masak..
    sedap ni roi jala..
    salam ramadhan yea :)

    ReplyDelete
  14. feveret twin tu roti jala.. mohon ai masakkan & pos ke sini.. nak air tangan ai jugak.. tak nak orang lain..

    nak percaya dengan tak nak percaya 50-50.. acaner tu? hahah.. nanti la fikir dulu. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. pos kan?
      abg posmen ngap dulu lah twin..
      ns goreng kicap nak?kahkahkah

      dah..xyah pikir2..cnpom betul lah :)

      Delete
  15. waaaaaaaaa..sedapnya. jeles lak tengok. kita ni buka puasa bujang je.

    ReplyDelete
  16. ai buat sendiri ke roti jala tu?? mcm sedap je,kalu dekat dgn akak mesti akak dah suruh ai buatkan utk akak..

    ReplyDelete
  17. mak aiii...pndainya aii buat...msti sdap ni..nti blh tlg wt kn x.hihi

    ReplyDelete
  18. teliur pulaq tengok yang warna merah kuning tu..

    ReplyDelete
  19. wah pandai cik ai masak ye..hehe~ :)

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)