sayang demo !

July 4, 2013

teman mesra ;p

Assalamualaikum
Hi silent readers ;p

Lahai lah cutenya (“,)
Pnya nk bgtau nk syg smp bila2 kan,Smp matahari berubah PINK! ;p

♥ Kita BERKENALAN secara tak sengaja, ALLAH yg rancangkan..
♥ Kita dikurniakan RASA SUKA antara satu sama lain juga,ALLAH yg BERI..
♥ Kita masih BERSAMA walaupun jarak menghalang,ALLAH yg ATURKAN..
♥ Kita BERDOA untuk KEBAHAGIAAN masing2,ALLAH yg DETIKKAN ..

♥♥dan ketahuilah, sama ada hubungan kita BERKEKALAN
sehingga ke SYURGA atau TERPUTUS di TENGAH JALAN juga
ALLAH yg TENTUKAN... ♥♥

Pelik kann?
X pernah jumpa tp ada rs syg!
X pernah bsua tp ada rs gendu!
dan plg heran bila boleh bkongsi apa sj
dr hal yg remeh hgga hal yg sukar
dr hal yg kecik hgga  hal yg besar
gelak,tawa,gaduh,sedih,nangis hiba
apa sj segalanya di kongsi bersama
seolah2 we know each others
sgt hairan kann?

Dia bukan ayah
Dia bukan abang
Dia juga bukan kekasih
Tp...
Dia mnjaga sprti seorg ayah
menegur seperti seorg abg
menyayangi sprti seorg kekasih
walau siapa pun Dia
apa pun statusnya
dimana pun Dia berada
Dia tetap istimewa ;p

Dia?
Dia Teman tp mesra!
  
Ahaksss !

*kalo ada sesapa yg heran tetiba entry ai cenggini,
Percaya lah sesungguhnya Ai terkena tempias si Minah ni,
Pnyakitnya tetiba menular berjangkit dgn Ai..keh3

Peace..
T_____T


26 comments:

  1. Replies
    1. Nur suka warna biru,

      jadi nur nak tggu matahari tu bertukar warna biru..

      Bisa nggak..??

      Delete
    2. erkk..
      Nur x salah..x salah,kekeke

      bisa...tp hanya di Cirebon sj :)
      di sini nggak bisa kok.kahkahkah larikkkk

      Delete
    3. Pandai dia naa..
      Dia jiwang2 tetiba kata jangkit dengan Nur..
      Hahahaha..

      Errr..apa Cirebon2 nii...!
      Dediam aah..!

      p/s: Selamat tinggal Malaysia...sob..sob..sob..T_T

      Delete
    4. betul..ai x pandai jiwang mcm Nur..
      ai minah rock mcm Cikna.kehkehkeh

      opssss..ok2,keep quiet :)

      Delete
  2. mama tahu siapa yg dimaksudkan...tp mama taknak gitau..diam2 je,kalau ai nak tahu sediakan duit 30sen bulat..kekeeke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama..mama..
      miss u much2 lah :)

      tima kasih je lah mama ye..smp bila pun xdpt jwpan kalo nk 30sen bulat tu.tp kan ai rs ai tahu siapa yg mama mksudkan.kahkahkah silap ye mama!silap tekaan mama tu tau :)

      Delete
  3. Replies
    1. pikir apa kak?
      ermmm musykil nih.hehe

      Delete
  4. teman mesra ?
    matahari pink ?
    berjangkit ???
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  5. hahahahaha.. kesian nur.. x habis2 ai fitnah dia.. korang ni spesis berjangkit kot.. kohkohkohkoh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn fitnah la Deqla ni kenyataan..ari2 dia jiwang dkt Ai mn x jangkit.kohkohkoh

      Delete
  6. aiseyhh... x habis komen lagi dah tertekan publish.. hihihihi...pndai jugak ye cik ai kite ni berpuisi bagai.. sungguh puitis kata2mu ... ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. keh3..
      tgk la sifu dia sapa :)

      Delete
    2. owhh yela... sifu yg gigih taip sinopsis belakang buku tu kannnn... kahkahkah!

      Delete
  7. Matahari tukar kaler pink? Ish2..

    ReplyDelete
  8. puitis sungguh ai kna penangan si manis tu ya..hiih

    ReplyDelete
  9. dah lama tak dtg sini... dtg2 baca entri jiwang lak

    ReplyDelete
  10. ai...spe orang tu bgtaula...sya datang nak menyibuk ni..lame nye tak borak ngan ai...tak rindu sya ke????

    ReplyDelete
  11. ewah.. berjiwang nampak..hihihi...

    berjiwang pada yang mana 1 tu?

    meh ler story lagu... nak gak tahu... ngeee!

    ReplyDelete
  12. Sya pun mau jiwang2 jgk ni..hehe

    Salam kenal cik aini.saya folo blog cik aini..klu sudi snggah ke blog sya ya :D #423

    ReplyDelete
  13. virus kesasteraan ke dah dijangkitkan oleh cik nur? huhu~~~

    ReplyDelete
  14. errr.. serius ke ai yg tulis ni?? *gosok2 mata*

    tak sangka my twin pandai bermadah fujangga.. haha.. tapi.... so sweet la teman ai tu.. aummmmmm.. :p

    ReplyDelete
  15. sape twin cik ai ni. pesal name die cenggitu. huhu.

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)