sayang demo !

November 13, 2012

Aiman after bersunat ~ mcm2 lah ko ni Iman oii

Assalamualaikum
Hepi diwali ;p

Arini nk share ngan korang pic sunat dak Iman
Actually dia sunat sehari sblm knduri
So lps blk sunat tu muka pun ala2 toya la ckit
Letih lah,panas lah,lapaq lah suma ada kat dia
Smp kann tdur lps tu angkat kain smp pinggang sbb panas
muahahaha
tp mak sedara dia yg baik ati ni x smp ati la plak nk snap pic dia yg 18 sx tu kan ;p
just snap pic dia yg br bgn tdo dgn muka toya x bapa nk ilang lg tuh
hehehe

Muka skit pnya ensem br bgn tdoq ;p
Nmpk x balang duit sblh dia tu?dia ckup risau kalo ai ddk dkt balang tuh!
Hahaha Motip risau ?
 

ari kenduri tu plak
muka beseri2 la kann sbb dpt duit byk
Yg lawaknya kan,kwn dia dtg lawat
Pastu kasi dia 50 sen,siap cakap “ni aku ikhlas bg hg ni“
Yelah..budak2 mn lah nk ada duit byk kan
Pastu pnya lah demand dak Iman ni tau
Dia bleh cakap “stakat 50 sen hg amik lah g beli eskrim kat hg“
“aku nk duit kertas sj..syiling xmo!“
Cepat2 ai ckp kat dia “kalo org bg kena amik tau,wpun syiling,nti dosa“
Then dia amik tp letak bwh bantal
Oooo budak ni xmo campur eh,belagak betul..hokayy!
Ai cakap lg “kena masuk skali dlm balang duit tu,
kalo x nti Iman pnya ‘tetttt‘ jd buruk,jd rosak,pastu bengkak trs xleh jln!
Kahkahkah boleh rosak ka?
Ah lantak ja lah ;p
Dan2 dak Iman pun mcm nk pcaya ja
“btoi ka Acu?“
Btul lah..x caya xyh la simpan,letak bwh bantal!
Pastu pelan2 ai tgk dia amik letak kat dlm balang.
Hahaha mision berjaya!berjaya!

Mlm tu plak
ai sj jahat ngusik dia kalo dia tdor duit tu ilang nti
ilang masuk bilik acu dia
pastu apalagi..tdo peluk balang duit lah jwbnya
kahkahkah
Aiman2..ingt Aiman x kesah..
Rupanya Aiman kesah kalo bab duit ye!

Eh,ada pic nk share ngan korang lah
Pic ai dgn Ayu...Ayu dtg ms knduri dak Iman
jeng..jeng..jeng

psst ! ke mn korang rini? g selebrate deepavali ke.ngehngehngeh ;p

25 comments:

  1. byknye duit kt balang..acu suka nyakat eh

    ReplyDelete
  2. Jahatnya acu niii..!
    Kuat nyakat..!
    Siaplah kalau iman sihat nanti..hihih

    psst..ai, minta iman blaja kepsi dengan duit dia..hahahha

    agak2 dia bg dak..?

    ReplyDelete
  3. hehe..acu yg suka mengusik~ :P

    kemain macho lg posing pas sunat ye~ :P

    ReplyDelete
  4. @Cik Nur
    mampus dia nk bg Nur..kang duit acu dia plak melayang.hahaha
    kalo pndai bodek kena dgn apa yg dia nk beli..cnfirm boleh..stakat kepsi mesti x jalan.hehehe

    ReplyDelete
  5. hehe comel je..jaga betul duit dia ek :)

    ReplyDelete
  6. nakal acu aiman ni..nanti die acik cobitkan..hehehhehehe

    mane die pic ngan ayu tu...hehehehe

    pssss.....jgn le marah buat n3 cite cikit2 tu...saje buat ai ternanti2.hahahhaha

    ReplyDelete
  7. nakal lah cik ai ni..nyakat si aiman..patutlah dia takut cik ai dtg dkt balang tu..haha

    ReplyDelete
  8. siannya aiman. muka ketat jer.

    ai keja mengusik je eh? nasibla aiman dpt acu nakal mcm tu. kalau acu usik lg gitau acik ye, nnti acik otan dia sampai lebam. takut tak? takut tak? hahaha..

    ReplyDelete
  9. wah..wah...menyakat jer kerjanya acu ni yer..eh..panggilan kita hampir sama,..akak,..cu,..ai..acu...hihiii..dah anak bongsu kan...err..janganlah disakat lagi si aiman tuu..kesian dia....nak kena piat telinga nih acu dia nih..kan aiman kan...nanti kita kongsi duit tu..beli ipad...hihihi

    ReplyDelete
  10. aiman nk beli ape la tuh kan. msti tak sbr nk baik dr sunat nk pergi abis kan duit takut acu dia tlg abiskan nnti :)

    ReplyDelete
  11. auwww. seksi nye hero sunat kite. hehe. cuti deepe ni duk sibuk kacip doorgift adek kawen. :)

    ReplyDelete
  12. Muka Aiman sebijik cam Acu dia la.. Hi hi... Amboi Aiman, lima kupang x layan na...

    ReplyDelete
  13. amboiii posing kemain seksi! dia takot la ai dok dekat balang duit..nnti x psl2 lesap duit2 tu.. hahaha

    ReplyDelete
  14. ksian si aiman.haha..kejap lagi garau dah tu suaranye..he

    ReplyDelete
  15. amboi dah bersunat..bleh ag posing yea..ehehehhee..

    ReplyDelete
  16. Tak baek hang naaa..kesian tu. Eh, siap ada balang duit lagi..hamboi.. Ank CiM yg abg (danish) tu dah lepas masa umur 8thn, skali ngan cousin dia naufal & naqeeb (masa tu 7 & 6 thn). Punyalah berani diorg ni. Seminggu je dah main bola, tp CiM mmg jaga diorg btul2. Yg lg 2 tu mmg dh mcm ank sndiri so diorg pun tk segan nk tunjuk mama, ubatpun nak mama yg letak. Hehehe..

    Ai, CiM titis jesline oil pagi ptg kt 'situ'. Cpt kering tau. Sunat tk pkai kepit, tp jahit sbb ank2 CiM ganas2 lg la bila be-3 kan. Tido mlm pun tk serupa org besunat. Hahaha..

    ReplyDelete
  17. hahahaha..acu nakal tau!

    takpe aiman,nanti kita cubit pipi acu yang bambam cam alesya tu..
    yeaaaa..mision mencari persamaan berjaya! berjaya ! berjaya ! horeyyyy...hahahahaha.

    ReplyDelete
  18. memang serius la muka aiman..geram tengok acu dia..heee

    ReplyDelete
  19. huhu.dah bolewh kawin dah aiman nyh..

    ReplyDelete
  20. kahkahkah aiman duit 50sen mn nk layan..acu ni kedekut la kasik 50sen jer

    ReplyDelete
  21. hahaha..siap dapat duit menabung kemain...untung bersunat nie...

    ReplyDelete
  22. pergh..kemainlagi si aiman posing.mcm nama anak buah nurullah=)oklah zaman skang sunat dah tak sakin tak mcm dulu2..

    sabarjerlah aiman sik kena usik ngan acu..

    50sen dah tak laku zaman laa nie.haa..huhu

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)