sayang demo !

November 9, 2012

disebabkan eksaited nk bersunat......

Assalamualaikum
Selamat bhujung mggu ;p

Haish
X sabar ai nk tgk si Aiman aka Iman ank sedara ai tu bsunat esok
Rs sonok sbb boleh kenakan dia mcm2 nti
Dia kann dh xleh nk wat ape2 esok
Terbaring je kann
Haha =)
Wah pnya eksaited dia cita kat ai mcm2 dia nk beli nti lps sunat
Nk beli basikal pixie,nk beli ipad,nk beli mcm2 lah
Nk mkn itu,nk mkn ini..request supa ank raja!
Ayoooo sunat pun belum berangan je lebih
So disebabkan dia yg eksaited sgt tu kann
Tetiba ja kluar lah idea jahat mak sedara dia ni tau
=)
Teringt perbualan ai dgn dia…ha hambekkk ko
kahkahkah


Haha
Sonok tau kalo bleh pekena dia sbb selalunya dia yg kenakan ai ;p
Erkkk.mcm tau2 je cikna ni tau =)

Psst! Nti ai tempek pic dak Iman bersunat ye ;p

32 comments:

  1. Jahatnya acu..!
    sian iman, tak pasal minta tunda..
    sabo je la..kalau nur nyakat adik mcm tu, kompom kena gedebik dengan mak..hehehehehehe

    ReplyDelete
  2. Betoi tu Nur, jahat la Acu ni..sian budak tu..

    ReplyDelete
  3. cikna mmg dapat baca dah niat ai tu. hakhakhak.. esok kalo dia lari time sunat mmg ai la penyebab nya. ngehngehngeh..

    ReplyDelete
  4. Hahahaha...nak kena sunat juga acu ni...baru dok diam mulut tu...hahaha.

    ReplyDelete
  5. acu2...tergelak tau org baca..

    ReplyDelete
  6. kihkihkih
    hampir2 Acu nya ni nk kena pelengkung tau..

    ReplyDelete
  7. anak lelaki etuza 3 orang dah bersunat..anak ke 6 tu belum baru 10 tahun..katanya tunggu 12 tahun ...layan jalah dia..

    ReplyDelete
  8. ish notty laa acu nih..dibuatnyer budak tu tak nak sunat nnt..hah..sapa lak yg nak sunat??

    ReplyDelete
  9. salam sis
    Mahal tu sist basikal tu..paling murah pun 6 7 ratus.
    Acu lagi cepat.menyorok dalam tandas tau.hehehehe

    Terima kasih sis sudi doakan.

    ReplyDelete
  10. hahah naseb la iman dpt mak sedara kaki ngusikk..hikhik naseb iman u cool je..kalo tak jenuhh ligan n tangkap nk bwk g sunat..huhuu

    ReplyDelete
  11. haha.. pandai acu dia kenakan iman erk...

    ReplyDelete
  12. haha. shu pon nk bt kt ank sedara mcm ni jgk la. wakaka ^^

    ReplyDelete
  13. Jenguk2 nak tengok Aiman bersunat..ha ha. Bila nak hapdet..

    ReplyDelete
  14. hahahaha nakal sungguh cik aini ni :)

    ReplyDelete
  15. ala, nnti doc bagi gula2 la masa sunat nnti..mcm upin ipin...mesti x skt kan aiman kan?? (back up aiman) hahahaha

    ReplyDelete
  16. kah3x...smp ati tau kenakan smp mcm tu sekali

    ReplyDelete
  17. acu.....eh anak sedara kita pun panggil acu kt kita hahhaa

    cik aii ni mengusik sungguh budak tu haha

    ReplyDelete
  18. erkkk.. sian dia.. mesti dah berir mata masa tu kan.. =p

    ReplyDelete
  19. acu jahat acu jaht...nakal ko Ai...pekena Aiman.....

    ReplyDelete
  20. tak pasal nak kena setting semula mind si aiman tu hehe

    ReplyDelete
  21. musim cuti skolah ni ramai yg amik ksempatan bsunat kan? anak sedara jaa pon ada gak yg bsunat jumaat lepas...hihi...

    ReplyDelete
  22. huhuhu...acu dya nyh menakotkan aiman pulak..kang x nak sunat btol2 kang:)

    ReplyDelete
  23. adiu..kalau sy jadi mak aiman tu pun sy marah gak...hehe..dah elok2 dia nak sunat tu leh pulak takutkan dia ye~ :P

    ReplyDelete
  24. @Cik Aini
    kalau cikna jd mak aiman, cikna dah pelangkung dah acu ni. hikhikhik..

    ReplyDelete
  25. jahatlaaaaaaa cik ai acu ni. hehe. terjejas aiman tak kesah. :p

    ReplyDelete
  26. Haha..trok acu ni. Aritu masa nk besunat si aiman tu seriau tak?

    ReplyDelete
  27. demand kemain nak bersunat...kalau dah bersunat tak larinya makan sup sawi dgn ikan bakar..haha

    ReplyDelete
  28. demand kemain nak bersunat...kalau dah bersunat tak larinya makan sup sawi dgn ikan bakar..haha

    ReplyDelete
  29. kesian aiman.sib dia tak mengigau pisau kejaq dia..huhu..teruk sungguh acu nie.nak kena babab nie.hehehe

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)