sayang demo !

November 8, 2012

♥ untuk awak ♥

Assalamualaikum
(^_^)

Wawawahhh
Mlm ni mood jiwang sokmo lah ;p
Kalo smlm mood ke laut,mlm ni dah naik ke awan kot
Dok kat tgh2 antara bintang ;p
=)

 
Eh,mulut dia tggi dr idung lah ;p

I wrote your name in the sand but the waves washed it away
then I wrote it in the sky but the wind blew it away

so I wrote it in my heart and that's where it will stay!

=)

psst ! esok last kj then cuti blk kg knduri sunat ank sedara ai..
eh dah besoorrr rupanya Iman tu,terasa cptnya ms berlalu ;p

15 comments:

  1. nice..!

    nur pun tgh duk mencari mood.. :)

    biasalah, bila nak menulis, kena ade moogkan..baru feel.!

    :)

    ReplyDelete
  2. btw mama nak sambung quote tu

    tulis kat kek tapi mulut dah makan kek tu,
    tulis kat dinding,kontraktor cat pulak dinding tu..

    abis nak tulis kat mana?

    tulis kat hati la..

    aiseyman..hahaha.


    mesti anak ai nanti cam muka budak laki tu kan? kan? tengok pesen mulut pun dah agak dah..hahahahaa.

    ReplyDelete
  3. alahai nak nakkkk kalau cumil mcm nie=)

    ReplyDelete
  4. hahahahaha
    Sis ni...layan je tirana aduka

    ReplyDelete
  5. comel pic tu ai..teringat kat kad pertama hubby bg masa tgh ngorat dulu..hahaahah..

    ReplyDelete
  6. Wah...msti xcited kn. Ank CiM yg sulung dh slamat last yr, tunggu yg 5thn tu. Myb next 2 yr kot

    ReplyDelete
  7. aww.. romantiknya. cikna tulis kat kertas tp kertas tu hilang. hikhikhik..

    balik dah dr wonderland. hakhak.. aiman ke yg sunat. ai jgn takut2kan dia k. huhu..

    ReplyDelete
  8. shu tulis kt whiteboard, tpi ade org padam. haha. selamat bercuti ai ^^

    ReplyDelete
  9. wani pn dh xder mood nk menulis ni...tp kugagah diri juga haha....

    ReplyDelete
  10. jiwang jangan tak jiwang... sekali sekala...

    ReplyDelete
  11. mood cik ai mmg selalu je jiwang kot. bkn smlm je kan. hehe.

    ReplyDelete
  12. kina tulis kat dinding umah...xp dah kene cat lain..:)

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)