sayang demo !

January 18, 2013

Jumaat dtg lagi ~ pentingnya menutup aurat ;p

Assalamualaikum..
Salam jumaat ;p

Sedikit perkongsian di hari jumaat yg mulia ;p
Moga kita diberi hidayah dan dipermudahkan segala urusan olehNYA.
Amin



Tgk!betapa pentingnya aurat tu kan ;p


Erkk..tetiba td boss call mintak ai masuk kj esok pagi !
Keterlaluan x kalo ai cakap “bos je lah yg masuk keja esok pg”..kahkahkah

**bestnya mypartner tgh ber“holiday“ kat India & ai pula tgh ber”hempas” pulas bengong kat sini.oh yeahh! kepala pun dah mula rs blurrrrr + biul....huhu

Psst !Oh jumaat..cepat la dtg lg..cepat la abiskan bulan ni.huhu


50 comments:

  1. hihi .. betul tu sis , sy dh sedar yg memakai tudung tu tak perlu kita ckp tgu dpt hidayah .. yeahh .. insyaallah dlm masa terdekat ni sy akan bertudung .. semoga dipermudahkn ..

    ReplyDelete
  2. dah terang terang hukum tutup aurat tu wajib kan. takyah la nak berdalih. :)

    ReplyDelete
  3. Tutup la walau terpaksa..nanti akak datang rela tu dari hati..Bintang datang lagi ni nak tekankan Bulan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe
      dah jd bintang eh?siap nk teman bulan bagai...bintang yg mn satu eh..nti nk cari lah..yg mcm colourful tu ka?hehehe

      Delete
    2. weii..bape banyak eh daaaa....!

      Delete
    3. ok la tu sebut eh..
      kang kuar jawo eh cemana.muahahaha

      Delete
  4. sesungguhnya aurat setiap wanita itu perlu di jaga... :)

    tak payah tggu hbais bulan ni ai, terus langkau bulan 3 lagi baik..!

    hahahaha... :)

    apapun, selamat hari jumaat Cik Ai.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xmo2..
      nk gak tggu bulan 2..nk g kenduri...
      hahahaha larikkkkkkk

      Delete
    2. Gegabannnn..!!
      hahahahahaha...
      :P

      Delete
    3. kihkihkih
      jom g sesama nak ;p

      Delete
  5. selamat hari jumaat ai...betui setiap wanita wajib menutup auratnye..peringatan untuk sy juga ni ai..:)

    ReplyDelete
  6. eh ai kta dpt cuti..xyh g sng..hihi

    ReplyDelete
  7. Esok keje ke? Waaah gaji double le tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. double la sgt..
      double bengong ada lah.hahaha

      Delete
  8. menutup aurat mmg dah wajib..kte mst la wat kan

    ReplyDelete
  9. setuju kata2 UAI...buatlah walau terpaksa nnt pasti terbuka hati menerimanya

    ReplyDelete
  10. busy nye cik ai..huhu..selamat berhempas pulas ok~

    ReplyDelete
  11. Cik ai ni sentiasa bz..oklah2 ttup aurat.skangpun retis byk da pakai 2dung..memg kalu kta wajib tetap wajib.memula tpksa lma2 ikhlas.

    ReplyDelete
  12. Insya Allah kita doakan je yang baik-baik utk orang yg kita sayang utk terus berubah kepada kebaikan AMIN

    ReplyDelete
  13. masa la kita kan ai..berhempas pulas, abis kaki tgn bekerja..sabar2 nyue..3hr ag ko cuti..sengaja ckp cmtu, kasi ai jeles...ahahahaaha...

    aurat tu wajib dijaga..ni abis buka..apa yg tinggal? pikir2kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa
      cnfirm ai jeles lah Nyue :)

      xpe2..lg 3 mlm je ai pastu ko cuti 4 ari..hahaha
      jeles x Nyue?kahkahkah

      Delete
  14. menutup aurat itu mmg wajib.. tp lya akui diri ni msh x perfect...

    selamat bekerjjaan AI.. huhu..nk wak camner kan..

    ReplyDelete
  15. laaaaa kojer ke ai arini...

    yeaaa penting menutup aurat, berdosa buka-buka, berdosa juga kalau yg belum bertudung mengatakan 'belum sampai seru' untuk bertudung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kijo la CiM..sian Ai kan :)

      dah nm pun wajib kan CiM..hukumnya dosa lah :)

      Delete
  16. nampaknya H pun terpaksa la pakai tudung..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila2...
      teringin nak tgk H pakai tudung..
      hehehehe

      Delete
    2. hahaha
      mesti comel kan Nur :)

      Delete
  17. benda yang wajib kan cuba nak mentup aurat sepenuhnya sebab dia WAJIB..

    langkau banyak2 hari pun boleh.. heee~~

    ReplyDelete
  18. sabor jelah kak:)

    huhu...tutup lah aurat selagi kita di bumi allah..:)

    ReplyDelete
  19. Erkk! Naseb baek sekarang dah bertudung. Kalau tak, sentap la baca entry ni. Hehehe. Yang penting, kita doakan mereka2 yg belum tutup aurat tu, sambil kita pun sempurnakan kewajipan kita. Kan Ai kan? :D

    ReplyDelete
  20. memang kita wajib bertudung...sebab masa nak meninggalkan dunia nnt pun bertudung...tapi bertudunglah ikut garis panduan yg telah ditetapkan jangan sampai tabajruj...nanti satu pahala pun tak dapat..dosa yang ado !!...bertudunglah dengan sempurna...kan ai.... hehehe...selamat hari ahad sebab datang komen hari ahad..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha
      selamat hari ahad kak..
      selamat berehat sebenarnya :)

      Delete
  21. alhamdulillah dibukakan pintu hati deqla bertdg sepenuhnya sejak bln ramadhan lalu.. ngee.. :)

    ReplyDelete
  22. dq pon jahil juga dulu. tp alhamdulillah dah btudung dah..hehee salam senanyan cik ai yang comeii bam²..hehe :P

    ReplyDelete
  23. post ni terbaik bg tirana aduka .TA bg 5 bintang buat cik aini.

    ReplyDelete
  24. terima kasih ai.berkongsi :D
    sama2 mengingati

    ReplyDelete
  25. sentiasa berusaha utk menutup aurat dengan sempurna.

    alaa dah cuti 4 hari kan. okla tu..

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)