Hot Followers

January 11, 2013

jumaat dtg lagi ~ semua itu urusan Allah

Assalamualaikum
Jumaat dtg lagi ;p

opss ! pic xde kena ngena ngan entry ye..harap maklum ;p
thanks ye Mama Lela bg ai pinjam si comel nih..
lembut je cam mama dia gak.hehe
 

milikilah seBuAh "HATI" yang tidak pernah memBENCI...
SeBuaH "SENYUMAN" yang tidak pernah PUDAR....
sebUaH "KELEMBUTAN" yang tidak pernah MENYAKITi HATI...
dan..
sEbuAh "PERSAHABATAN" yang tidak akan pernah BERAKHIR.....

·٠•● Berterima kasihlah pd org yg telah MELUKAI hatimu krn dia telah membuat hatimu kuat.Berterima kasihlah pd org yg telah MEMBOHONGImu krn dia membuat hidupmu makin bijaksana.Berterima kasihlah pd org yg telah MEMBENCImu krn dia yg mengasah ketegaranmu.Dan berterima kasihlah pd orang yg telah MENYAYANGImu krn itulah ANUGERAH TERINDAH dalam hidupmu..●•٠·

salam jumaat ;p

psst ! moga kamu tabah dear..tunjukkan yg kamu kuat,yg kamu boleh hidup tanpa dia di sisi..dia bukan siapa2 tuk mbuatkan kamu mnderita!Dia bukan siapa2 yg boleh mnjatuhkan kamu sesuka hatinya!dan sesungguhnya dah tertulis yg Dia bukan jodoh kamu..erkkk bahu ai ada untuk kamu pinjam dear..huhu

40 comments:

  1. Dear tu adik kita ka Ai? Hope dia sentiasa tabah... Sweetnya pict tu Ai..

    ReplyDelete
  2. moga kawan ai terus tabah hadapi hari2 yg mendatang..!

    =_="

    ReplyDelete
  3. terima kasih ai...kerana menyayangi ku...hahaha.

    ReplyDelete
  4. alolo..comey nye ...ank sya tau bukan ai tau..hahahhaha...gurau je sis....jgn majuk....muahhahaha...sayang ai...
    ai sape dear tu...cian nye...bahu sya pon ade kalu nak pinjam..heee..tapi bahu ai lagi empok la...heeee

    ReplyDelete
  5. @lelamaisara hehehehe...bahu ai ala2 tilam vono gitu..! kekekekeeke.....

    ReplyDelete
  6. @Si Matatajam adik yg mana niiiii...? konfius jap..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak ingat kat adik gegirl....bukan ka? Hu hu..tunggu Ai la jawab

      Delete
  7. wahhh.. terasa diriku disayangi.. ecehh... ayat sape tu eh?? hahaha... sayang ai jugakk. =)

    ReplyDelete
  8. bgusnya kalau hati ni pon leh jd hati yang tak penah membenci

    ReplyDelete
  9. eh, macamana buat gambar jd blur kt belakang mcmtu? cantikla..

    ReplyDelete
  10. insha Allah jodoh terbaik sedang menanti :)

    ReplyDelete
  11. setiap kedukaan tuh pasti ada kegembiraan

    ReplyDelete
  12. Selamat siang saudaraku
    ini kunjungan dan silaturahmi dari Indonesia dalam dunia maya, apa kabar...
    salam untuk semua yah...
    jangan lupa mampir

    ReplyDelete
  13. datang sini nak gelak je...
    Boleh..?

    hahahahaha....

    ReplyDelete
  14. hahahaaha
    boleh je Nur..
    dtg la selalu2..nggak jd hal kok :)

    ReplyDelete
  15. @4feet8
    ai pakai App je tu..propa ja lebih.haha

    ReplyDelete
  16. note kat bawah tu tuju pada siapa tu ai? ada yg sdg berduka ke?

    ReplyDelete
  17. Setiap org yg kita jumpa sebenarnya mereka akan mengajar kita sesuatu... :-)

    ReplyDelete
  18. senyum itu sedekah paling murah tetapi amat2 berharga..

    ReplyDelete
  19. Semoga kawan Ai dikuatkan hatinya agar menjadi seorang yang lebih tabah menghadapi dugaan hidup.. Kumbang bukan seekor.. =)

    ReplyDelete
  20. Ai ni selalu sgt bg bahu kt org lain. tp.....ok lahkan. nnti bila Ai plak perlukan bahu, psti rmai yg menghulur.

    yea btul.....kita kena tabah walau apapun rintangan halangan cubaan dugaan mendtg

    ReplyDelete
  21. setuju dengan kata2 ai..cam tau je sape..huhu..be strong ok! :)

    comel alesya~~ :)

    ReplyDelete
  22. semuanya dah tertulis kan.. moga tabah menghadapinya .

    ReplyDelete
  23. wlpn takder kena tapi tetap nk puji gak gambar tu comel..hihi

    ReplyDelete
  24. jummat nih tok dq meniggal..11.01.13 tok dalam kenangan :)

    ReplyDelete
  25. Allah tahu yg terbaik utk kita ;)

    ReplyDelete
  26. sabar ai sabar ai..semua menyayangimu hehehe...

    ReplyDelete
  27. sebak plak rs....sesuatu yg berlaku ad hikmahnya....

    cute pic ai dgn alesya tuu..geramm kat dua2 hehee...

    ReplyDelete
  28. kiutnyeeeeee alesya dan kak ai die. hihihi.

    ReplyDelete
  29. terima kasih Ai. ayat2 last tu utk cikna pon bolehhh.. hihihi..

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)