sayang demo !

January 13, 2013

jumpa bloger DQ & bertentang mata lagi

Assalamualaikum
Salam hari minggu ;p

=) =) =)
Senyum..x perlu kata apa2
Senyum tu kann sedekah ;p
Senyum sbb  teringatkan pertemuan dgn srg lg bloger
=) =) =) senyum..senyum lagikk
2 mlm lepas ketika ai kat kg halaman tercenta tu kann
Ada la srg bloger kiut ni kann
Antar watsap ajk g kola perlis,Siap bgtau nk belanja lg
Bw rombongan cik kiah baru dia tau..ha hambek nk belanja sgt ken.haha
Ntah tetiba rs malu la plak nk jumpa lg pula dia dah otw ke sana
ai pula mandi pun belum,tgh sedap layan cita Setia Hjung Nyawa ;p

dah smp sana dia watsap lg..tgh mkn pun dia watsap lg
Tanya ai ada kat mn?
Time tu pula ai baru nk kuar umah,tu pun nk ke pekan dulu
X cukup ngan watsap pastu dia tepon plak,x puas hati lerr teww
Xpe2..biar lambat2 nti x pyh jumpa.hahaha jahat kan ai ;p
Niat hati tu nk jumpa esok hari sbb mlm tu dia dgn husben dia
Segan la kan nk kaco org tgh ngedate nih kan.haha
Skali dia kata “cik ai jgn nk gatai2 xmo jumpa na,x payah dok malu2 sgt”
Meh sini cepat DQ tggu..
Ha....hambek ko! Kahkahkah
Trs ai jwb..ya lah2 otw lah ni.. ark ark ark
Eh korang tahu ke sapa yg dimaksudkan tu?
Hehehe…cer tengok pic kat bawah tu ha ;p

Ni lah dia “Deq‘s Qienz” aka Mama Qhaira ;p
Opss x sempat nk ready tau,Adi Putra laju sgt trs snap pic
Xde nya dia bilang dah 1 2 3 tu..skali trs click! haha


With Cik Qhaira ;p
dok x senyap sgt,nah skali dok dlm gelas daaa kita Qhaira =)



Agains with Qhaira..keloloh tau Cik Qhaira kita nih ;p
Eh korang tahu ke keloloh tu hape?hehe
c..ditutupnya muka dia ;p


Cenderamata dr DQ,aiseh mentang la kj UUM kan..
Dpt pun UUM lah.hehehe tima kasih cek ;p


Hahaha
Ms dok tgh mncari tu kann,mcm ya2 ja DQ dh tau kat mn..
Kat kedai mkn yg mula kan?kat trafic lite tu kann?
Tahu2..dekat la ni..
DQ dok jln kat tepi pntai nih..eh asal x nmpk Ai pun..
Hahaha rupanya kedai lain trafic lite lain lah ptt lah x nmpk =)
Yg lawaknya bila dah jumpa kann,bleh lawan dok gelak plak
Siap DQ kata kat ai ‚“gatai noh xmo mai jumpa,org dah siap dok tggu dia!“
Hehehe ai malu tawww ;p

Eh,sama cam jmpa Cikna dl lah,cikna tggu pintu lain,ai tggu pintu lain,kan Cikna kan ;p
Qendu nk jumpa Cikna lg,Cikna x qendu ai ke?
=)

Psst ! Ayu..best la plak pakai App nih,kamsahamida tau..hehehe
Ada sapa2 lagi yg nak jumpa ai x? Hahaha mai la..mai la ;p
 

30 comments:

  1. hehe..malu tapi mau kan cik ai~~ :P

    ramai dah cik ai dah jumpa~ :)

    ReplyDelete
  2. Kalau area Iph leh ar jumpa.. Hehe.. Ai, app apa yang ai guna utk gmbar2 ai ni ? Nak try gak.. Cambest jer.. Heheh.. =)

    ReplyDelete
  3. Rindu cikna jugakkkkkk...!!!!

    Sonokkan dapat jumpa2... bila lah nur dapat jumpa DQ ni... :)

    ReplyDelete
  4. bestnyer bla leh jumpa ke alam realiti kan.. Dq ni nmpk kecik molek j orgnyer

    ReplyDelete
  5. amboii smua pakai edit fotorus ehh..jeles deqla x leh donlod...huhu...teringin gak nk jmpa DQ ni..mesti orgnya cantik manis kan... :)

    ReplyDelete
  6. best nye..dh ramai jumpe blogger...jelesssss

    ReplyDelete
  7. hamboii siap edit pic dia nohh..bila lagi nk pekena nasik ayam sarawak nih? jum²..kekekek

    ReplyDelete
  8. sweetnya deap..nk jmpa dq jgk!!hihi

    ReplyDelete
  9. nak jumpe Dq ngan cik na jugak la....jeles ai dah jumpe diaorang

    ReplyDelete
  10. GSFian ni semuanya lawa2 belaka...hihi....

    ReplyDelete
  11. Wah...seronoknya...asyik jumpa blogger jer..

    ReplyDelete
  12. sronoknya cik aii asyik jumpa rakan blogger aje ye ;D
    semoga ikatan persahabatan alam maya berkekalan ye :D

    ReplyDelete
  13. ni bl nak jumpa mama mia lak nie...hihihi

    ReplyDelete
  14. wah ramai yg cik ai jumpa..best2 hehe..bila turn kita lagi kihkihkih

    ReplyDelete
  15. wah..bestnya..cik aii dh jumpa ramai ahli gsf kan..jeles2..bila nk jumpa dya..:(

    ReplyDelete
  16. jeles dgn aii..jumpe akk dq xajak nyue..ehhee...fuhh..nsb baik dgn ai dgn jumpe kan..kalau x..menangis xberlagu la..ehehee

    ReplyDelete
  17. Ha ha dah berjangkit ngan fotorus tu kan Ai..ha ha..Bestnya dah jumpa DQ..

    ReplyDelete
  18. bile ni cik ai nk dtg jumpe kiteeeeeee. huhu.

    ReplyDelete
  19. dating senyap2 na.. eh cikna serius rindu nak dating dengan ai. tak puas aritu kejap sgt. kirim salam kat idah tau. cikna slalu gak dok teringat kat dia. ;)

    ReplyDelete

Kamsahamnida! (^_^)